پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۲۹۲۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: قائله کردستان عراق به علت احساس خطر دنیای استکبار از اتحاد مسلمانان ایجاد شده است.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی صبح پنجشنبه در مراسم گلباران مزار شهدای سید فتح‌الله که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و برخی مسئولان شهرستان برگزار شد، با اشاره به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم، الهام‌بخش و پیام‌آور روشنی و بیانگر اقتدای این شهیدان به سیدالشهداء (ع) است.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز در سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس با ارواح شهدا تجدید بیعت می‌کنیم و اعلام می‌کنیم همچنان آرمآن های شهدا و امام شهدا را دنبال می‌کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ضرورت استمرار راه شهدا عنوان کرد: ما به این شهدای گرانقدر اعلام می‌کنیم‌ همانگونه که شما سرباز خوبی برای اسلام و ایران بودید، ما هم سعی می‌کنیم ‌سرباز خوبی باشیم و امیدواریم توفیق سربازی در رکاب امام زمان (عج) نصیب ما شود.

محمودی سپس بیان کرد: امروز دنیای استکبار در مقابل کشور ما ایستاده و هر روز قائله جدیدی برای ما به وجود می‌آورد؛ چراکه آن ها نمی‌توانند اتحاد ما را ببینند و در نتیجه احساس خطر می‌کنند.

وی ضمن اشاره به قائله کردستان افزود: قائله کردستان عراق به علت احساس خطر دنیای استکبار است، آن ها می‌خواهند با تجزیه عراق اتحاد مردم این کشور را از بین ببرند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نشان دادند که به هیج عنوان کوتاه نخواهند آمد و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و آرمآن های اسلام، امام و شهدا تا پای جان می‌ایستند.

محمودی در پایان با بیان اینکه عاشورا و تاسوعا یکی از جلوه‌های وحدت ما است خاطرنشان کرد: عزاداری تاسوعا و عاشورا تیری به چشم دشمن است؛ چراکه نمی‌توانند اتحاد ما را ببینند، بنابراین باید در راستای اجرای هر چه بهتر آن اقدام کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 مهر 96، کد مطلب: 1532337 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین