پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۵۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به محبوبیت سپاه در میان آزادیخواهان جهان، گفت: ملت ایران از دیوانگی های ترامپ نگرانی ندارد.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی با بیان این که یکی از درس های مهم مکتب عاشورا، نفوذ ناپذیری و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن در عرصه اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است، اظهار داشت: همواره شیطان و شیطان صفت ها سعی کردند، با نفوذ در این عرصه ها به اهداف شوم خود برسند و به ویژه نسل جوان را تحت تاثیر خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: ما در تاریخ با افرادی مانند عمرو عاص آشنا هستیم، که با فریب و نیرنگ درصدد انحراف جامعه برآمدند، امروز نیز شبکه های ماهواره ای نقش عمرو عاص را اجرا می کنند و در صدد انحراف جوانان هستند، باید هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت ورامین سپس به روز جهانی نابینایان و روز عصای سفید اشاره کرد و گفت: نابینایی، امتحانی الهی است، که خداوند در قبال آن اجر و پاداش عنایت خواهد کرد، جامعه و خانواده ها نیز باید در قبال این عزیزان احساس وظیفه و تعهد کنند و مسئولان نیز موظف به تامین نیازهای این قشر به ویژه اشتغال آن ها هستند.

محمودی در ادامه با تسلیت شهادت جان سوز امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) قافله سالار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود، که با فریادهای کوبنده و دفاع جانانه خود، مظلومیت پدر بزرگوارشان و شهدای کربلا را اطلاع رسانی کرد، روشنگری آن حضرت، مردم در خواب رفته را بیدار کرده و بساط بنی امیه را برچید و پیام شهدای کربلا را به گوش جهانیان رساند.

اهداف خبرسازان فضای مجازی خیرخواهانه نیست

وی با تاکید بر این که همه ما، به ویژه ذاکران اهل بیت(ع) موظفیم با الگوگیری از سیره امام سجاد(ع) به روشنگری بپردازیم، افزود: ما وارث بیش از ۲۵۰ هزار شهید هستیم، آن ها از میان ما رفتند، اما وصایای آن ها پیش روی ما است، باید سجادگونه از آرمان های شهدا پاسداری کنیم.

خطیب امروز نماز جمعه ورامین با بیان این که وصیت نامه سیاسی الهی امام(ره) نیز حجت را بر همگان تمام کرده است، گفت: امام(ره) به خوبی دشمن را به ما نشان داده و راه مبارزه با دشمن را معرفی کرده است، مراقب باشیم دشمن با نفوذ خود ما را خواب نکرده و عمرو عاص های زمان در برابر ولایت فریبمان ندهند، در این بین رسالت اهل قلم و اهل فکر برای روشنگری سنگین تر است.

وی ادامه داد: امروز یک جنگ فرهنگی تمام عیار علیه فرهنگ ما برپا است و اسلام ناب محمدی مورد هجوم عمال استکبار جهانی قرار دارد و اگر در این مسیر کوتاهی کنیم، قطعا آسیب خواهیم دید و چه فتنه هایی که برپا نشده و توطئه هایی که صورت نمی گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که انتقادهای جدی به دستگاه های مختلف وارد است، گفت: اما هدف افرادی که امروز در فضای مجازی به شایعه پردازی و خبرسازی و دروغ پراکنی مشغول هستند، به خوبی مشخص است، این اهداف خیرخواهانه نیست و رییس قوه قضائیه را نیز هدف قرار می دهند، البته ما معتقدیم، اگر دستگاه قضایی در رده های مختلف با قدرت، قاطعیت و صلابت حکم خدا را درباره مجرمان اجرا می کرد و قضات شجاع و توان مند، به دور از پیچ و خم های اداری اقتدار این جایگاه را حفظ می کردند، کار به این جا نمی رسید.

نماینده مردم باید به جای دفاع از فتنه گران از مردم دفاع کند

وی گفت: امروز برخی افراد با کمال بی شرمی و بی حیایی جایگاه قوه قضاییه و شخص رییس قوه را هدف قرار می دهند و علیه او جو سازی می کنند، زمانی که می بینند قوه قضاییه به سراغ متهمان قدرتمند و وابسته به افرادو جریانات سیاسی می رود، فریاد سر می دهند، زمانی که با افراد موثر در فتنه برخورد می شود، سر و کله عده ای پیدا می شود و با ابزار حقوق شهروندی به جنگ قانون می آیند.

محمودی گفت: جای تاسف است، که برخی نمایندگان مجلس و رییس جمهور درباره وضعیت برخی از عوامل فتنه تذکر می دهند و از حقوق شهروندی دم می زنند، آیا نمایندگان مجلس بیکاری جوانان را نمی بینند و وضعیت تورم و گرانی را مشاهده نمی کنند، آیا اوضاع نابسامان تولید کنندگان مشاهده نمی شود و معضلات جدی جامعه مانند ازدواج جوانان، مسکن، طلاق و اعتیاد را حس نمی کنند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ظلمی که در فتنه ۸۸ به نظام شد، گفت: عده ای بی گناه در این فتنه شهید شدند، به مسجد و مقدسات عاشورا توهین شد، عجیب است، اسم کسی نماینده مردم باشد، اما از حقوق مردم و شهروندان دفاع نکند و سراغ دفاع از افرادی برود، که امریکا و اسراییل به آن ها دلخوش بوده و هستند، ما این حرکت سخیف برخی نمایندگان را تقبیح می کنیم و امید داریم، در رفتارهای سیاسی خود تجدید نظر کنند، وظیفه امروز ما ادامه راه روشن شهدا و تفکرات انقلابی هستیم، لذا امام فرمودند من باشم و یا نباشم، اجازه ندهید، انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

وی که در میان تکبیرهای مکرر نمازگزاران سخن می گفت، ضمن محکوم کردن جریان فتنه و فتنه گران، افزود: مردم بصیر ایران اسلامی علی رغم تمامی سختی ها و مشکلات، هرگز دست از ولایت بر نداشته و در برابر جریان های انحرافی و معاند خواهند ایستاد.

ملت از دیوانگی های ترامپ نگرانی ندارد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سپس تهدیدات ترامپ را بسیار مسخره خواند و گفت: امروز دنیا ترامپ را دیوانه زنجیری و یک دلقک می داند، که امریکا را رو به فروپاشی می برد، امروز دیگر ابهت پوشالی امریکا شکسته شده و دیگر کشورها از امریکا تبعیت نمی کنند، اما آن چه در خصوص برجام اتفاق افتاد و می افتد، این است که این مذاکرات بنا بر مصالحی انجام شد و رهبری نیز با کلیات آن موافق بودند، اما متاسفانه در برخی از جزئیات، نظر رهبری عملی نشد، که قطعا برخی حضرات باید در تاریخ انقلاب اسلامی ایران پاسخگو باشند.

وی مساله موشکی ایران، حقوق بشر، معرفی سپاه به عنوان تروریست و دیگر موارد را بهانه تراشی های امریکا دانست و گفت: باید با مقاومت در برابر زورگویی های امریکا توطئه ها را خنثی کرد، اولا سپاه، به خصوص سپاه قدس، یعنی تمام ملت ایران، بلکه بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان و توهین به سپاه خشم ملت ایران و دیگر ملل آزادیخواه جهان علیه امریکا را بیشتر خواهد کرد، ثانیا ما هیچ نگرانی از دیوانگی های ترامپ و نقض برجام توسط امریکا نداریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 21 مهر 96، کدمطلب:4112363، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
والابه نظرم ترامپ مشکل مردم ایران نیست این مسئولان خودمون هستن که بزرگترین مشکل مردمان ایرانند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین