پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۸۹۵۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
امام جمعه وحیدیه با بیان اینکه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خاری بر چشمان ترامپ است، گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا تنها دنبال دیدن لبخند بر لبان رژیم صهیونیستی است.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم شایق درباره موضع‌گیری‌های استکبار جهانی نسبت به ایران، اظهار کرد: تمام دروغ‌پردازی‌های دولت‌مردان آمریکا و رئیس‌جمهوری این کشور یک هدف دارد و آن هم جلوگیری از افزایش قدرت ایران اسلامی در منطقه است.

وی ادامه داد: جریان بیداری اسلامی به همت نظام جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها در جهان اسلام بلکه در دنیا برای آزادی‌خواهان جهان در حال‌ توسعه است و آمریکا از وسعت این جریان هراس دارد.

امام جمعه وحیدیه با اشاره به اینکه دولت آمریکا در موضع ضدارزشی مقابل ایران اسلامی دنبال ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها برای کاهش‌ تهدیدها نسبت به رژیم اشغالگر قدس تلاش می‌کنند.

شایق با بیان اینکه نقض برجام و رفتارهای زشت دیگر دولت‌مردان و کنگره و به‌ویژه رئیس‌جمهوری آمریکا برای دیدن لبخند بر لبان رژیم صهیونیستی است، اضافه کرد: آنها می‌خواهند از این طریق بگویند ما هم داریم علیه ایران تلاش مضاعف می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خاری بر چشمان ترامپ است، تصریح کرد: مرگ بر آمریکا که در فضای ایران اسلامی سر داده می‌شود، پایه‌های پوشالی رژیم صهیونیستی این رژیم جعلی را به لرزه درمی‌آورد.

امام جمعه وحیدیه با اشاره به اینکه چه دولت‌مردان آمریکا و چه رژیم صهیونیستی بخواهند یا نخواهند ایران اسلامی قدرت منطقه و جهان اسلام است، اظهار کرد: ایران اسلامی جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۰۲۰۰۰۱۳۷ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین