پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ارتش توهین به سپاه را توهین به خود می‌داند، گفت: آن روزی که صاعقه آسمان غیرت ایمان ارتشیان اجازه غرش یابد، دشمنان سپاه بدانند که حتی فرصت توبه هم پیدا نخواهند کرد.

شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجدید میثاق کارکنان این سازمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ارتش حامی سپاه است، زیرا ارتش و سپاه هر دو دارای یک هدف، یک فرمانده و یک ماموریت هستند و آن هم حفظ استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از ارزش‌های ملی و دینی است.

وی افزود: ارتش توهین به سپاه را توهین به خود می‌داند و منتظر است تا در صورت اجازه به وظیفه خود در قبال یاوه‌گویان عمل کند.

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: ما اجازه نمی‌دهیم تا دشمن به سپاه محبوب و مقتدر توهین کند، سپاه و ارتش به مثابه یک روح در دو بدن هستند و توهین به هر یک، توهین به دیگری محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آن روزی که صاعقه آسمان غیرت ایمان ارتشیان اجازه غرش یابد دشمنان سپاه بدانند که حتی فرصت توبه هم پیدا نخواهند کرد. ما پیرو امامی هستیم که در برابر مستکبران می‌ایستاد. کشوری که از امامش پیروی می‌کند، سیلی سختی به یاوه‌گویان و توهین‌ کنندگان خواهد زد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین در این مراسم بیان داشت: امروز ما به مناسبت فرمان تاریخی حضرت امام مبنی بر تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی با جمعی از کارکنان این سازمان شاغل در تهران توفیق شرفیابی به این مکان را پیدا کردیم تا هم سالروز تاسیس سازمان را گرامی بداریم و هم با امام بیعتی چندباره کرده باشیم تا به عنوان سرباز عرصه فرهنگ به وظیفه انقلابی خود عمل کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از ماندگارترین جملات مقام معظم رهبری درباره سازمان عقیدتی سیاسی این است که فرمودند کار و هنر سازمان عقیدتی سیاسی آوردن دل‌ها به سوی خداست. لذا ماموریت ما این است تا دل‌ها را به سوی خدا ببریم، پس قبل از همه ما باید خود را اصلاح کرده و دل‌هایمان را الهی کنیم.

حجت الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند نقش شما در رسیدن ارتش به جایگاه مطلوب نقشی مهم، اثرگذار و ارزشمند است که این سندی از رضایت حضرت آقا از عملکرد عقیدتی سیاسی می‌باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ انتشار 24 مهر 96، کد مطلب: 262110، www. defapress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین