پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: تا‌کنون ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر از استان اصفهان در سامانه سماح برای سفر به کربلا ثبت‌نام کرده‌اند و برای ۲۰ هزار نفر نیز روادید صادر شده است.

شعارسال: غلامعلی زاهدی با اشاره به مصوبات ستاد مرکزی اربعین اظهار داشت: سازمان حج و زیارت مسئولیت اعزام زائران را به‌عهده دارد.

وی افزود: فعالیت این سازمان شامل مراحل ثبت‌نام زائران در سامانه سماح و واریز هزینه توسط زائران است که شامل هزینه صدور روادید، بیمه و خدمات، صدور روادید و تحویل آن به زائران می‌شود.

وی بیان کرد: تا کنون 33 هزار و500 نفر از استان اصفهان در سامانه سماح برای سفر به کربلا ثبت نام کرده‌اند و برای 20 هزار نفر روادید صادر شده است.

زاهدی با اشاره به ادامه داشتن زمان ثبت نام تا یک هفته قبل از اربعین گفت: صدور روادید توسط دفتر کنسولی عراق در اصفهان تا 13 آبان انجام خواهد شد اما زائران، ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی افزود: برای رفاه حال زائران اربعین حسینی مدت اعتبار روادید 3 ماه و مدت اقامت در عراق یک ماه در نظر گرفته شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30مهر1396، کدخبر: 1552500: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین