پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
استاندار ایلام گفت: برای خدمات رسانی مطلوب به زائران در ایام اربعین ۹۶ باید هماهنگی کاملی میان تمامی دستگاه ها وجود داشته و از موازی کاری جلوگیری شود.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد اربعین استان ایلام اظهار داشت: ناهماهنگی میان دستگاه های مسئول باعث سردرگمی زائران و نارسایی در خدمات رسانی می شود و باید هر دستگاهی بنا به شرح وظیفه محوله تلاش کند ماموریت خود را به بهترین انجام دهد.

وی ادامه داد: فرصت چندانی به اربعین ۹۶ باقی نمانده و باید آخرین رایزنی ها با استان های معین و وزارتخانه های مختلف برای تکمیل پروژه های در دست اجرا انجام شود تا با آمادگی کامل به استقبال زائران اباعبدالله الحسین (ع) برویم.

استاندار ایلام با یاداوری اینکه نباید احساس کنیم به دلیل شکست های گروه های تکفیری و داعش در عراق و سوریه ملاحظات امنیتی را کاهش دهیم بر ضرورت رصد دقیق فعالیت های اعضای باقیمانده این گروه ها برای جلوگیری از هر اقدام خرابکارانه و تروریستی تاکید کرد.

سلیمانی دشتکی همچنین خواستار نظارت دقیق نهادهای مسئول برای جلوگیری از اتباع بیگانه غیرمجاز از مرز مهران شد و گفت: باید با کسانیکه اقدام به ارائه ویزای جعلی می کنند به شدت برخورد شود.

آخرین وضعیت پروژه های راهسازی اربعین در ایلام

استاندار ایلام افزود: در حوزه راهسازی به گفته پیمانکاران تا پنج آبان پل روگذر مسیر ارغوان و نیز ۳۶ کیلومتر از جاده ایلام به مهران تکمیل و سه و چهاربانده شود و ۳۰ کیلومتر باقیمانده این مسیر برای سال آینده تکمیل می شود.

وی با انتقاد از کم بودن علائم راهداری در طول مسیر منتهی به مهران گفت: گاردریل و نیوجرسی اندک است و دستگاه های مربوطه باید قبل از اربعین این علائم را نصب کنند و برای نصب آن در حوزه تامین اعتبار مشکل وجود ندارد و نیز خط کشی و رفع نقاط حادثه خیز برای رفع کاهش تصادف باید هرچه سریع تر انجام بپذیرد.

استاندار ایلام افزود: همچنین تعداد و مکان ایستگاه های صلواتی مشخص شود و برای جلوگیری از اصراف و کاهش دور ریز غذاها همه ایستگاه ها و آشپزخانه ها در روز به صورت هماهنگ فقط یک غذا را تهیه و توزیع کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 26 مهر 96، کد مطلب: 4117903:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین