پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: زائران اربعین حسینی در حال حاضر به شکل کاروانی تا شش آبان حرکت می‌کنند و بعد از این تاریخ دیگر وارد بسته اربعین می شویم.

شعار سال: ناصر حویزاوی اظهار کرد: تا چند روز قبل۲۲۰ هزار نفر در کل کشور برای ویزای اربعین ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار در خوزستان نزدیک به ۱۸ هزار نفر است.

وی افزود: سه مرکز صدور ویزا در استان وجود دارد که دو مرکز آن برای سامانه سماح ویزا صادر می کند و کنسولگری دائم در اهواز هم فعلا ویزایی در این خصوص صادر نکرده است.

حویزاوی با اشاره به اینکه در آبادان و سوسنگرد ویزا صادر می شود، تصریح کرد: مردم تقریبا ویزای خود را برای ایام اربعین می‌گیرند و قطعا از اول ماه صفر به نیت زیارت اربعین این سفرها شروع می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان بیان کرد: پایانه‌ها آمادگی لازم را برای جابه جایی زائران حسینی دارند و ما هماهنگی لازم را با دستگاه هایی که مربوط به این موضوع هستند در مرزبانی و اداره گذرنامه انجام داده ایم.

وی عنوان کرد: موقع شروع سفر زائران، نیروهای ما سر مرز خودمان و در نقطه مقابل در داخل کشور عراق برای راهنمایی و ارشاد زائرانی که از ما ویزا گرفته‌ مستقر خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان در پایان یادآور شد: معمولا زائران در حال حاضر به شکل کاروانی تا شش آبان حرکت می‌کنند و بعد از این تاریخ دیگر وارد بسته اربعینی می شویم. آن هایی که در این روزها به سمت عراق می‌روند به نیت زیارت عتبات به این کشور سفر می‌کنند و در اوایل ماه صفر حرکت اربعین مردم شروع می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کد مطلب: 4117614 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین