پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
استاندار کرمان با اشاره به برنامه ریزی دقیق برای برگزاری پیاده روی اربعین گفت: در این حوزه هماهنگی های خوبی داخل استان انجام شده است که حفاظت زائران کرمانی را تامین می کند.

شعار سالعلیرضا رزم حسینی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اربعین استان کرمان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال بهتر از سال های دیگر خواهیم توانست این مراسم را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنیم.

وی افزود: این همایش مردمی است و کمیته های برنامه ریزی شده در ایام اربعین حفاظت زائران را تامین می کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دولت عراق تجربه های زیادی در خصوص برگزاری مراسم اربعین کسب کرده است، گفت: سال گذشته مردم از خدمات موکب های ستاد عتبات عالیات راضی بودند و امیدوارم امسال هم این مراسم به خوبی و با رضایتمندی برگزار شود.

رزم حسینی تصریح کرد: باید شأن جمهوری اسلامی در این مراسم بسیار بزرگ رعایت شود و انتظار می رود زائران در همه زمینه ها از جمله رعایت ادب، نظافت و پذیرایی شأن جمهوری اسلامی را در بین کشورهای مختلف به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه حضور ایرانیان در مراسم اربعین نسبت به سایر کشورها پررنگ تر است، افزود: ما انتظار داریم مردم استان کرمان در این مراسم پرشکوه اربعین سرآمد باشند و در این حوزه هماهنگی های خوبی داخل استان انجام شده است که حفاظت زائران کرمانی را تامین می کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه نهادها آمادگی لازم را دارند و این در حالی است که با نظم و انضباط صدور ویزا انجام می گیرد و اجازه سوءاستفاده را از متخلفان گرفته شده است.

استاندار کرمان یادآور شد: دستگاه های امنیتی در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین تلاش می کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 23 مهر 96، کدمطلب:4114179، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین