پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸
جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به این‌که تا مأموریت بزرگ اربعین تنها ۸۰ روز باقی‌مانده است، گفت: نیروی انتظامی از ابتدای امسال برنامه‌های گسترده‌ای برای انجام مأموریت اربعین برنامه‌ریزی کرده است.

شعار سالسرهنگ «حسن کاظمی» اظهار کرد: نیروی انتظامی در ۸۰ روز مانده تا زمان مأموریت بزرگ اربعین برنامه‌های مختلفی را برای تأمین امنیت زائران و استقرار نیروهای مختلف انتظامی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به حضور هیئت‌های متشکل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و معاونت طرح و برنامه ناجا در مرز مهران طی روز گذشته و بازدید از زیرساخت‌های موجود گفت: با حضور مسئولان کشوری و ناجا تصمیمات خوبی در رابطه با استقرار نیروهای کمکی و تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه انتظامی در نظر گرفته شد.

جانشین انتظامی استان ایلام با تأکید بر هماهنگی‌های بین بخشی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های مرز مهران یادآور شد: نیروی انتظامی مصمم است با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری این مأموریت را با موفقیت به سرانجام برسانند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 3 شهریور 96، کدمطلب: 96060301264 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین