پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
جانشین نیروی انتظامی کشور از استقرار ۶۰۰ اتوبوس سپاه در مرز مهران برای انتقال زائران به شهرهای نزدیک این پایانه خبر داد.

شعار سال: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی گفت: نیروهای انتظامی با همکاری ستاد اربعین، سهولت و روانسازی جاده‌های ایلام را در دستور کار خود قرار داده تا زائران بتوانند با سهولت به شهرهای خود باز گردند.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسیج مردمی استان ایلام در این ارتباط با آمادگی کامل، با ستاد اربعین و نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: با تعامل‌های انجام شده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اکنون 600 دستگاه اتوبوس و مینی بوس را در مرز مهران مستقر کرده تا در سریعترین زمان ممکن زائران را به شهرهای نزدیک منتقل کنند.

وی تصریح کرد: ترافیک مسیر مهران - ایلام از نکات مهم برای تردد آسان زائران اربعین حسینی(ع) است که باید نیروهای پلیس راه و راهور با حساسیت بیشتری این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

جانشین نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز و بروز ترافیک در مسیر، امکانات اسکان موقت بیش از 10 هزار نفر در دو ترمینال برکت و اربعین توسط سپاه و جمعیت هلال احمر ایلام فراهم شده است.

مومنی در پایان گفت: خوشبختانه موج بازگشت آغاز شده و تمهیدات لازم در بخش حمل و نقل، اسکان و تغذیه برای بازگشت زائران در مرز و شهر مهران اتخاذ شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 29 آبان 95 ، کد مطلب: 1244487: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین