پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
مراسم پیاده روی اربعین امسال باشکوه تر از هر سال دیگر برگزار شد ، هزاران دلداه حسین (ع) با پای پیاده از سراسر ایران اسلامی قدم در مسیر دلدادگی نهادند و مرز مهران را برای خروج از کشور و قرار گرفتن در مسیر پیاده روی اربعین انتخاب کردند ، اما در مرز مهران با مشکلات فراوانی مواجه گردیدند . بی شک بیان این مشکلات در این مجال نمیگنجد و بلکه سخن در اینجا بر سر ناتواتی دولت در تامین و رفع نیازهای زوار اربعین است ..

شعار سال:

اینکه مسیر مهران به دلیل نزدیکی به کربلا انتخاب نخست زوار است نیازمند توجه ویژه دولت بود اما متاسفانه عدم توانایی دولت در ایحاد زیر ساختهای این مسیر، زوار اربعین را آزرده خاطر نمود .

عدم توانایی دولت در ایجاد راه ارتباطی مثل اتوبان هر چند نیازمند بودجه فراوان است اما تسهیل تردد زوار امری نیست که به سادگی از کنار آن گذشت . در مسیرهای منتهی به مهران از اسلام آباد غرب تا مسیرهای منتهی به مهران به دلیل تراکم خودرو عملا در بسیاری از ساعات تردد به سختی انجام میشود و بی شک تلاشهای شبانه روزی پرسنل راهنمایی و رانندگی در طول این مسیر با وجود حجم عظیم ترددها شایسته تقدیر است .

بی شک احداث جاده های چند بانده میتواند تا حدی بی خوابی های مسولین دولتی را درمان کند و همچنین نبود راه آهن که اولویت استان های ایلام و کرمانشاه میباشد یک بار دیگر توجه ویژه دولت اعتدال را به ایجاد راه آهن در استانهاط غرب نشین لازم و ضروری کرد .

در مراسم اربعین امسال انتظار این بود با توحه به تجربه چند ساله برگزاری این مراسم زیر ساختهای مرز مهران و مسیرهای مواصلاتی فراهم بهتر شود و دولت اعتدال به جای افتتاح پروژه های تک نفره اندکی توجه خود را به مرزنشینان بیشتر نماید و کلید راه اهن غرب را بالاخره نه جهت رفاه حال غرب نشینان بلکه جهت تسهیل تردد زوار به ریل بنشاند .

بی شک اگر کمک ها و مدیریت نیروهای سپاه در مرز مهران نمیبود معلوم نبود حال زواری که به دلیل بی تدبیری دولت در مرز گرفتار شده بودند چه میشد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ اسلام آباد جوان، تاریخ انتشار 29 آبان 1395 ، کد مطلب: : 

mihanblog.com. www.eslamabadjavan

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین