پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
فرمانده انتظامي شهرستان سنقر گفت: ايجاد آلودگي صوتي و استفاده از برچسب دودي بر روي شيشه از عمده ترين علل توقيف خودرو در اين شهرستان است.
شعارسال: سرهنگ "مجتبي شهبازي" اظهار داشت : اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، ترافيكي و برخورد با خودروها و موتورسيکلت سواران مزاحم و متخلف، از ابتداي آبان ماه با محوريت پليس راهور و همکاري ديگر يگان هاي اجرايي در اين شهرستان به اجرا در آمد.

وي اظهار داشت: در نتيجه اين طرح تعداد 112 دستگاه موتورسيکلت و 35 دستگاه خودرو مزاحم و متخلف توقيف و به پارکينگ انتقال داده شد.

سرهنگ شهبازي افزود: بيشتر خودروهاي توقيفي به دليل ايجاد آلودگي صوتي و استفاده از برچسب دودي بر روي شيشه و موتورسيکلت ها به دليل عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، فاقد و يا همراه نداشتن گواهينامه و مدارک، پلاک مخدوش، پلاک قديم و فاقد پلاک توقيف و روانه پارکينگ شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان سنقر ضمن دعوت مردم به رعايت قوانين و مقررات، به آنها توصيه کرد به منظور تامين امنيت و آسايش بهتر و بيشتر، شهروندان با پليس تعامل و همکاري بيشتري داشته باشند.

وي در ادامه از دستگيري يک نفر سارق و کشف پنج مورد انواع سرقت و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه در اين شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامي هفت آشيان حين گشت زني در يکي از روستاهاي توابع شهرستان به يک دستگاه موتورسيکلت که در درب منزل شخصي به هويت معلوم پارک شده بوده مشکوک شدند که طي استعلام به عمل آورده از سيستم آگاهي مشخص گرديد موتورسيکلت قبلاً در تهران مورد سرقت واقع شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان سنقر ادامه داد: عوامل تجسس کلانتري حين گشت زني به شخصي مظنون و مي شوند و پس از انتقال وي به پليس آگاهي، با هماهنگي مقام قضائي تحت بازجوئي فني قرار مي گيرد و به پنج مورد سرقت اعتراف مي کند.

سرهنگ شهبازي بيان داشت : موتوسيکلت مسروقه به مقر انتظامي انتقال در اين راستا پرونده قضائي تشکيل متهم دستگير شده نيز به دادسرا معرفي و تلاش جهت شناسائي و دستگيري ديگر سارقان ادامه دارد.

وي به مردم توصيه کرد وسايل نقليه خود را به تجهيزات ايمني از قبيل (دزدگير، قفل ايمني، کليد مخفي ، رنجير و...) مجهز کنند و از رها نمودن آنها در داخل خيابان و کوچه خودداري نمايند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری سهیل سنقر، تاریخ انتشار: 20 آبان 1395، کدخبر: 303450، www.soheilesonghor.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین