پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح امنیتی، ترافیکی ویژه به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

شعار سالسرهنگ فضل الله شیری گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی طرح ویژه امنیتی، ترافیکی طی ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک قبل و بعد از افطار، تسهیل عبور و مرور، برقراری نظم و ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی با بکارگیری کلیه کارکنان و تجهیزات خود طرح امنیتی، ترافیکی از اولین روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه محل اجرای این طرح معابر و تقاطع پر ترافیک و پر تردد حوزه استحفاظی می‌باشد، خاطرنشان کرد: پلیس راهور همچنین طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و رانندگان خودروهایی را که در ملاءعام اقدام به روزه خواری می‌کنند، در دستور کار خود قرار داده و با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

سرهنگ شیری یادآور شد: در ماه مبارک رمضان طرح‌های ویژه مناسبتی با اعمال محدودیت‌های خاص در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار می‌گیرد که هم زمان با روزهای شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، روز قدس و روز عید فطر در مورد نحوه اجرا و محدودیت‌های در نظر گرفته شده اطلاع رسانی لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 8 خرداد 96، کدمطلب:۱۶۵۲۶۷۴، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
شعاره. پلیس راهور و پلیس راه فقط یاد گرفته اند جریمه کنند. اعتقادی به آموزش هنوز وجود ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین