پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۴۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
پلیس راهور نیروی انتظامی سه شنبه هم اکنون برای شش محور، ترافیک نیمه سنگین و برای محورهای پنج استان کشور بارش باران گزارش کرده است .

شعار سال: هم اکنون در استان های قزوین(اکثر محورها)، زنجان(محور زنجان - قزوین)، چهارمحال و بختیاری(محور لردگان - خوزستان)، مرکزی(محورهای ساوه - همدان و ساوه - بوئین زهرا) و مازندران(محورهای کندوان، رامسر و کناره) باران می بارد.

برای محور کندوان (محدوده هزارچم) مه گرفتگی همراه به کاهش دید و استان سمنان (اکثر محورها) وزش باد شدید گزارش شده است .

محور های محور کرج - چالوس (از میدان امیرکبیر تا آدران) ، کندوان(از دهانه شمالی تونل کندوان تا هزارچم) ،فیروزکوه(محدوده کارسالار)، هراز(محدوده سه راهی چلاو تا تونل سپاه) ، باند شمالی آزادراه تهران - کرج(محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس)

و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین(محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) دارای ترافیک نیمه سنگین است .

* محورهای مسدود:

پلیس راهور نیروی انتظامی همچنین برای محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز ،محور پونل -خلخال در استان گیلان و-محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت نبود ایمنی کافی مسدود است .

محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه ،محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت نبود ایمنی کافی ،محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه مسدود هستند .

در محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان.غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل آزادراه قم به تهران از29 فروردین تا 20شهریور 96 (محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/5)روزهای شنبه،یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت 0800تا 1700و روزهای سه شنبه(از ساعت 0800تا 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه ، جمعه ، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش محور کرج - چالوس ازاول فروردین تا 20پهریور ماه امسال (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه،یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت 0800تا 1700) و روزهای چهارشنبه(از ساعت 0800 تا 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه,عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش به جزء محورهای مسدودی اعلام شده دراین گزارش ،سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 82505626: www. irna. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین