پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: امروز همزمان با رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هیچ محدودیت ترافیکی نداریم.

شعار سال: سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با اعلام این خبر گفت: تنها محدوده برخی از اماکن محل اخذ رای را که با ازدهام جمعیت روبه‌رو می‌شوند مانند حسینیه ارشاد و برخی میادین مانند تجریش و ... را تحت کنترل قرار می‌دهیم.

وی افزود: همکاران ما تلاش می‌کنند تا خیابان‌های منتهی به این اماکن را تقویت و با حضور بیشتر وضعیت را کنترل کنند تا تردد در شهر به آسانی انجام شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های پلیس راهور تهران برای روز جمعه 29 اردیبهشت هیچ محدودیت ترافیکی و یا طرح ترافیکی نداریم.

وی افزود: همکاران ما در خیابان‌های تهران حضوری گسترده خواهند داشت، ولی در جایی طرح اضافه وجود ندارد. همکاران ما در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا شهروندان بتوانند به راحتی به محل اخذ رای بروند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 96، کد مطلب: 490733: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
پلیس راهور چکار می تونه بکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین