پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
سرپرست پلیس ‌راه استان کرمانشاه از اجرای طرح تابستانه پلیس‌راه در محورهای موصلاتی استان پس از پایان ماه مبارک رمضان تا پایان شهریور خبر داد.

شعار سال: سرهنگ محمد حیدری ، از اجرای طرح تابستانه پلیس‌راه در محورهای موصلاتی استان کرمانشاه پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان شهریور خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در فصل تابستان بسیاری از هموطنان به اماکن سیاحتی و زیارتی در ییلاقات استان و مناطق خوش آب و هوای و همچنین دید و بازدید اقوام به مسافرت می پردازند و رفت و آمد وسائل نقلیه بخصوص ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی و شخصی در جاده های مواصلاتی استان به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

سرپرست پلیس ‌راه استان کرمانشاه افزود: این طرح به منظور کنترل و کاهش تخلفاتی که منجر به وقوع حوادث رانندگی و نیز شدت آن برای هموطنان متصور می شود، با اولویت برخورد با تخلفات حادثه ساز از امروز به مرحله اجرا در می آید.

سرهنگ حیدری ادامه داد: در طرح ترافیکی تابستانه امسال حدود ۶۰ تیم گشتی محسوس و ۲۰ تیم گشتی نامحسوس به همراه ۱۰ تیم ثابت کنترل جریان تردد در راه های استان را به منظور امن کردن راه ها برای سفرهای خانوادگی مردم و در عین حال برای نا امن کردن آنها برای رانندگان متخلف و حادثه ساز اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح راهداران اداره کل راهداری، امدادگران اورژانس و هلال احمر و امداد خودروها و سایر ارگان های امداد گر و خدمات رسان حضور دارند و دوشادوش کارکنان پلیس راه در خدمت مردم شریف استان و مهمانان خارج از استان خواهند بود.

این مقام انتظامی یادآور شد: سال گذشته در راه های دو طرفه غیر مجزا و کوهستانی و پرپیچ و خم با معضل تصادفات رخ به رخ و در بزرگراه ها و جاده های اصلی با معضل تصادفات واژگونی ناشی از سرعت غیر مجاز و غیر مطمئن و عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی مواجه بودیم، لذا به رانندگان هشدار می دهیم که بسیار احتیاط کنند و زمینه های وقوع حادثه را از جریان سفر خود حذف کنند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: رانندگان در ساعاتی از روز که عادت به خوابیدن دارند، رانندگی نکنند، سفر خود را با احتساب ساعات کافی برای توقف و استراحت در اماکن رفاهی بین راهی برنامه ریزی کنند، هم در جریان حرکت و هم در توقف ها از کودکان مراقبت نمایند، کمربند ایمنی همه سرنشینان نیز بسته شود و در انتخاب محل های توقف نکات ایمنی را با دقت و وسواس انتخاب کنند، چراکه توقف در محل های نامن احتمال تصادف خودروهای عبوری با خودروهای متوقف شده در حاشیه راه و اعضای خانواده به ویژه کودکان فاقد قوه تشخیص خطر را افزایش می دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 01 تیر 1396، کد مطلب:4011764 : mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین