پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۵۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
استاندار کرمانشاه تعداد کشته‌شدگان تصادفات استان طی سال گذشته را 569 نفر اعلام کرد و گفت: رشد تلفات جاده‌ای در سال گذشته رقم 15.6 درصدی را نشان می‌دهد.

شعار سال: هوشنگ بازوند پیش ازظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، به برنامه‌ریزی درست و مدون در راستای کاهش 10 درصدی تلفات جاده‌ای در سال‌‌جاری تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه تعداد کشته‌‌شدگان تصادفات استان طی سال گذشته را 569 نفر اعلام و بیان کرد: تلفات جاده‌ای نسبت به سال 95 رشد داشته است که این رشد مطلقا قابل قبول نیست.

وی با اشاره به رشد تلفات جاده‌ای در سال گذشته که رقم 15.6 درصدی را نشان می‌دهد، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به صورت هدفمند این آمار را تا پایان سال به 10 درصد کاهش دهند.

بازوند بر تهیه و اجرایی کردن برنامه‌های علمی و راهبردی به منظور کاهش تلفات جاده‌ای تاکید کرد و گفت: براساس آمار پزشکی قانونی، تصادفات در محورهای استان در چهارماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد پنج درصدی برخوردار بوده است.

این مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه افزایش ماشین‌های نامحسوس پلیس، شناسایی نقاط حادثه‌خیز استان را از جمله عوامل مهم در کاهش تلفات جاده‌ای دانست.

بازوند ادامه داد: قرار است اداره راه‌شهرسازی تا پایان مردادماه برنامه هدفمند خود را در راستای کاهش تصادف و تلفات جاده‌ای تدوین و ارائه کند.

آمارها نشان می‌دهد، علت عمده تصادفات در محورهای موصلاتی استان رعایت نکردن سرعت مجاز است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کدمطلب: 13970525000097، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
واقعا هیچ راهی برای این وجود نداره مه این امار هارو کم کرد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
امار کمی نیس واقعا خدا کنه با این امارها شما یه تکونی بخورین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین