پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: ترافیک جاده های ارتباطی منتهی به شهرستان مرزی مهران پرحجم و سنگین گزارش شده ولی مشکل یا انسدادی در مسیر تردد خودروها وجود ندارد.
شعارسال: سرهنگ محسن ناصری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حجم زیاد تردد خودروها در جاده های منتهی به مرز مهران اظهار کرد: 100 تیم خودرویی پلیس راه در جاده های ارتباطی استان مستقر شده و روند تردد خودروها و ترافیک جاده ایی را رصد و کنترل می کنند.

وی با بیان اینکه هر چه به اربعین حسینی نزدیک تر می شویم بر حجم تردد در جاده های ارتباطی این استان نیز افزوده می شود، افزود: ترافیک در جاده های این استان از جمله جاده ایلام - مهران پرحجم اما روان و بدون هیچگونه گره یا حادثه ترافیکی جریان دارد.

فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: تراکم تردد خودرو در جاده های استان به حدی است که در برخی مقاطع جاده ها گنجایش تردد این تعداد خودرو را ندارند و به ناچار خودروها به مسیرهای جایگزین هدایت می شوند.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: به هیچ عنوان ممنوعیت تردد خودرو در برخی راههای استان را نداریم و تنها محدودیت ترافیکی و هدایت خودروها به مسیرهای جایگزین از سوی پلیس اعمال می شود.

وی از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه ترافیکی ناگوار قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به توصیه های ماموران پلیس توجه کنند.

وی اضافه کرد: بیشتر جاده های استان کوهستانی است و در برخی مقاطع ممکن است با تراکم تردد خودروها مواجه شویم که زائران باید در اینگونه مواقع صبر و حوصله داشته و از تجاوز به سمت چپ جاده و سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

سرهنگ ناصری یادآور شد: در قسمت هایی از جاده های ارتباطی استان مسیر تعریض شده اما دهنه پل ها تعریض نشده است بنابراین انحراف به چپ رانندگان باعث ایجاد گره ترافیکی در ورودی پل ها شده و ایجاد مشکل برای دیگر رانندگان می کند.

فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: زائران به دلیل دوری مسافت ممکن است با خستگی و خواب آلودگی مواجه شوند باید به منظور پیشگیری از حوادثی همچون واژگونی خودرو، رانندگان به محض احساس خستگی زمانی را به استراحت اختصاص دهند.

مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیکترین مرز زمینی کشور است که در 95 کیلومتری جنوب غربی شهر ایلام واقع شده و کانون اصلی تردد زائران عتبات عالیات است.

سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر برای شرکت در آیین عظیم کنگره اربعین از این مرز عبور کردند که پیش بینی می شود امسال بیش از 2 میلیون نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از این مرز عبور کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1395، کدخبر: 82309773 (5670235)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
مهران را فقط برای اربعین بیاد می آورند. بخدا روزهای دیگر سال هم شهری بنام مهران وجود دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین