پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
استاندار ایلام گفت: استان ایلام از نظر موقعیت استراتژیکی با عراق در موقعیتی است که هرکاری از جمله تبلیغات منفی مطرح می شود تا ایلام به عنوان دروازه اصلی اربعین معرفی نشود.
شعارسال: "محمد رضا مروارید" استاندار ایلام، در نشست رسانه ای که صبح امروز در مرز مهران برگزار شد، گفت: استان ایلام از نظر موقعیت استراتژیکی با عراق در موقعیتی است که هرکاری از جمله تبلیغات منفی مطرح می شود تا ایلام به عنوان دروازه اصلی اربعین معرفی نشود.

مروارید اظهار کرد: اما برخلاف بسیاری از تبلیغات، مردم کشورمان به درستی مرز مهران را به دلیل داشتن امنیت بالا و نزدکی به کربلای معلی، به عنوان مرز اصلی با عراق برگزیده اند.

وی افزود: راهپیمایی اربعین یک پدیده ای است که باید سالها جامعه شناسان بعدهای سیاسی فرهنگی و اجتماعی این همایش عظیم را بررسی کنند که چرا هر ساله تعداد زائرین افزایش می یابد؟

استاندار ایلام تصریح کرد: هم اکنون مردم با ادیان و مذاهب مختلف از اقصی نقاط جهان به این پیاده روی می پیوندند و این نشانگر جهانی بودن اربعین است.

مروارید تاکید کرد: ما به عنوان مسئولین اربعین سعادت خدمتگزاری را برعهده گرفته ایم و بر این خدمت افتخار می کنیم.

مروارید اذعان کرد: بعضی از امورات اربعین زیر بنایی هستند و بعضی نیز روبنایی که امکانات خود مردم است؛ البته امکانات نواقصی هم دارد؛ اما با رصد به موقع سعی در برطرف سازی آن ها داریم و مشکل خاصی دیده نمی شود.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: از روزهای آتی گیت های ورودی مرز به دلیل برقراری امنیت بیشتر با دستگاه های لیزری بررسی خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: دیشب 104 هزار نفر از مرز مهران عبور کردند و جهت رفاه حال زائرین در مسیر جاده ای مهران هر 5 کیلومتر یک گیت امدادی تعبیه شده است.

مروارید افزود: جمعا 10 هلی کوپتر و 150 آمبولانس و 10 اتوبوس اورژانسی در استان برای خدمات رسانی به زائرین پیش بینی شده است.

استاندار ایلام گفت: مرز مهران برای بازگشت زائرین روزانه آمادگی دارد تا پذیرای روزانه 250 هزار نفر باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایلام پویا، تاریخ انتشار: دوشنبه 24 آبان 1395، کدخبر: 41602، www.ilampooya.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
0
0
همیشه توهم توطئه داره این بنده خدا. اصلا همش مال خودت. خوبت شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین