پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
استاندار مازندران خواستار شناسایی ضعف های طرح پزشک خانواده شد و گفت: این طرح باید الگوی مناسب برای اجرا در کشور باشد.

شعار سال: ربیع فلاح جلودار صبح چهارشنبه در نشست با علوم پزشکی استان با استقبال از تشکیل معاونت اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت : معاونت امور اجتماعی با استفاده از مشارکت سمن ها و انجمن های مردم نهاد می تواند گامهای بزرگی در راستای توسعه و بهبود سلامت استان بردارد و با همراه کردن سازمان های مرتبط در حوزه سلامت مثل تربیت بدنی، آموزش و پرورش، بهزیستی، هلال احمر و... روند ارتقا سطح سلامت را تسریع ببخشد.

استاندار مازندران ادامه داد: اجرای پرونده الکترونیک سلامت نیز با همکاری واحدهای بین بخشی و سازمانهای مرتبط می تواند با قدرت بیشتر عمل کرده و و در حوزه شناخت و غربالگری بیماریها و کنترل بیماری های واگیر و غیر واگیر همچون دیابت ،فشارخون و سرطان و ... اطلاعات مفید و قابل استفاده ای به متصدیان و مجریان حوزه سلامت ادامه دهد.

وی با ذکر این مطلب که پزشک خانواده باید الگوی مناسب برای اجرای کامل در سطح کشور باشد و برای همین باید ضعف های آن شناسایی و اصلاح شده تا با کمترین مشکلات مواجه شود اضافه کرد: تلاش ما بر اینست تا بر اساس خواست رئیس جمهور، طرح تحول سلامت تداوم یابد و برای دستیابی به این امر مهم که منافع مردم در آن دیده شده است سازمان های بیمه گر نیز حمایت های مالی لازم را باید داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 آبان 96، کد مطلب: 4124170 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین