پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
علی آبادکتول- معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نظام ارجاع الکترونیک سلامت کشور آغاز شده و گلستان استان پیشرو در اجرای این طرح در کشور است.

شعارسال: علی‌اکبر سیاری ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از نخستین سامانه نظام ارجاع الکترونیک در علی‌آبادکتول اظهار کرد: در اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع، پزشکان به عنوان مشاوران سلامت خانواده‌ مسیر حرکت تشخیص و درمان خانواده های ایرانی را بر عهده می گیرند.

وی با بیان اینکه از زمان دانشجویی دغدغه این را داشتم چگونه می شود مشاور پزشکی داشته باشیم تا بتوان برای درمان از او کمک خواست، افزود: هم اکنون در روستاها به ازای هر چهار هزار روستایی یک مشاور پزشک داریم.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت از گلستان به عنوان استان پیشرو در اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع الکترونیک در کشور نام برد و ادامه داد: استان گلستان برای اجرای این طرح داوطلب شده و اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع الکترونیک سلامت در علی آبادکتول آغاز شد.

نظام ارجاع الکترونیک، هدفمند و تخصصی است

سیاری از نظام ارجاع الکترونیک سلامت به عنوان طرحی مترقی، هدفمند، تخصصی و عقلانی نام برد و اضافه کرد: امیدواریم این طرح تداوم پیدا کرده و همه ایرانیان از آن بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: امیدواریم این شروع از استان گلستان شروع مبارکی باشد و این طرح پایدار بماند و در کل کشور توسعه یابد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: دستورالعمل اجرای نظام ارجاع الکترونیک ابتدا با امضاء چهار معاون انجام شد و در نهایت از وزیر خواستیم این طرح کارشناسی شده را برای اجرا به سراسر کشور ابلاغ کنند.

شعارسال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار 8 مرداد 96،کدخبر: 4045162، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین