پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک در سه شهرستان استان، گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقاء ویزیت بیماران سرپایی است که به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه می کنند.

شعار سال: دکتر عبدالرضا فاضل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در برنامه طرح تحول سلامت در سال 93، در بحث بیمارستانی کارهای بزرگی انجام شد، اظهار کرد: نظام ارجاع الکترونیک برای رعایت کرامت ویزیت بیماران سرپایی است.


وی با بیان اینکه استان گلستان به عنوان اولین استان و پایلوت کشوری در نظام ارجاع الکترونیک انتخاب شد، افزود: در این طرح بیماران به مراکز پزشکی-درمانی و خانه های بهداشت مراجعه می‌کنند و از آنجاکه از طریق سیستم الکترونیک به متخصصان مستقر در بیمارستان‌ها و یا کلینیک‌های ویژه ارجاع داده می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: حدود یک ماه و نیم گذشته با حضور وزیر بهداشت این طرح در سه شهرستان بندر ترکمن، علی آباد کتول و آق قلا به صورت پایلوت اجرا شد.

فاضل با اشاره به سفر معاونین درمان، بهداشت و برنامه ریزی وزیر بهداشت و مدیرعامل بیمه سلامت به استان، گفت: این سفر با هدف مشاهده تجربه اجرای این طرح در استان جهت گسترش آن در سطح کشور است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 12 مهر 96، کد مطلب: 96071206028: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین