پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
کسانی که در آمریکا زندگی می کنند، می توانند زندگی در زیر سقف خانه خشتی ایرانی با گنبدهای بلند را امتحان کنند و بی نهایت لذت ببرند. زمانی که " لیزا استار" زمینی را " جاشوا تری" کالیفرنیا خریداری کرد، به هیچ عنوان به فکر ساخت مکانی توریستی نبود. بلکه او و همسر هنرمندش به دنبال مکانی نه چندان دور از ساحل جهت ساختن یک خانه سبز بودند. آنها تصمیم گرفتند که سبک معمار ایرانی " نادر خلیلی" را در ساخت خانه خود به کار ببرند.
شعار سال: نادر خلیلی معمار ایرانی مقیم آمریکا که پژوهش های زیادی در زمینه خانه خشتی و ارزان قیمت انجام داده، موسس شرکت کالیفرنیا ارث است.

استار با بکارگیری کارمندان موسسه کالیفرنیا ارث توانست خانه های خشتی و گنبدی بیشتری بسازد و مکان را تبدیل به یک دهکده تفریحی کرد و اکنون پذیرایتوریست است.

آنها یک خانه گنبدی با مساحتی معادل 126 متر مربع ساختند و18 دیوار ضخیم که از مخلوط 15 درصد سیمان و 85 درصد خاک تشکیل شده بود، ساخته شد. این دیوارها می توانند ساختمان را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه دارند.

استار به سبک اینمعمارایرانی بسیار وفادار و علاقمند هست. حدود 75 درصد مواد مورد استفاده در گنبدها از خود زمین خانه به دست آمده است.









شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جی پلاس، تاریخ 11 آبان 96، کد مطلب: 779656: www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
حیف تو ایران از این فرصت ها واین جاذبه ها استفاده نمیشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین