پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کارشناس علوم قرآنی گفت: موظف هستیم آنچه را که خیر و صلاح و همچنین عاقبت بخیری ما در آن هست را از خداوند متعال بخواهیم و با با عمل صالح و انجام کارهای خیر خود را به سربازی امام زمان(عج) نزدیک کنیم.

شعارسال:حجت الاسلام و المسلمین حمید قربانپور کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: ما همواره باید خود و اعمال‌مان را با مبانی ارزش‌های الهی، چون قرآن و کلام معصومان (علیهم السلام) تطبیق دهیم تا بتوانیم با بهترین رفتار عمل کرده و در آینده نیز به موفقیت های خوبی برسیم.

وی ادامه داد: علاوه بر استناد به مبانی ارزش‌های الهی در این راستا می‌توانیم از اولیای الهی و مراجع عظام به خصوص علمای بزرگ که مورد وثوق دیگر بزرگان علم و دانش هستن نیز بهره بگیریم.




این کارشناس علوم قرآنی اظهار کرد: یکی از مواردی که می‌توانیم از نظر بزرگان دینی استفاده کنیم در امر انتظار و برگزیدن راه‌های مناسب در این مسیر است تا بتوانیم به معنای واقعی کلمه از منتظران امام زمان (عج) باشیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه می‌توانیم اعمال خود را مورد سنجش قرار دهیم و تکالیف و دستورات الهی را در زندگی روزمره خویش اجرا کنیم و برای سلامتی مولا امام عصر و زمان خیرات، مبرات و صدقه داشته باشیم. همچنین می‌توانیم با شرکت در برنامه‌های علمی، دینی و عقیدتی شبهه‌ها را از بین ببریم.

قربانپور خاطرنشان کرد:موظف هستیم آنچه را که خیر و صلاح و همچنین عاقبت بخیری ما در آن هست را از خداوند متعال بخواهیم و با عمل صالح و انجام کارهای خیر خود را به قرب و سربازی امام زمان نزدیک کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری میزان،تاریخ انتشار17آذر 96،کدخبر: 374743 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین