پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
بيش از 14 هزار ديدار در قالب طرح سپاس با ايثارگران مازندراني انجام شده است.

شعار سالمديرکل بنياد مازندران گفت: بيش از 14 هزار ديدار در قالب طرح سپاس با ايثارگران مازندراني انجام شده است.

 مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران پيش از ظهر امروز هجدهم آذر ماه طي گفتگويي اظهار داشت: بيش از 14 هزار ديدار در قالب طرح سپاس از ايثارگران عزيز مازندراني صورت گرفته است.
رصايي با تأكيد بر جدي گرفتن طرح سپاس و ديدار از ايثارگران گفت: همه ما به خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان بدهكار هستيم و بايد دين خود را نسبت آنان ادا كنيم.
وي با بيان اينكه ديدار از ايثارگران حداقل كاري است كه مي توانيم در قبال اين عزيزان انجام دهيم، افزود: امروز مديران دستگاه ها بايد ديدار و تكريم از خانواده هاي عزيز شهدا و ايثارگران و پيگيري مشكلات آنان را جزو وظائف خود بدانند.
رضايي با بيان اينكه عيادت از والدين شهدا، جانبازان به ويژه نخاعي و آزادگان بستري در بيمارستان و منازل بايد در اولويت قرار گيرد، گفت: با نگاه تكريم و تعظيم به ديدار بازماندگان معظم شهدا و ايثارگران برويم و مشكلات آنان را در عمل رسيدگي كنيم.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران اسنان مازندران اظهار داشت: از ابتداي سال جاري بيش از 14 هزار ديدار در قالب طرح سپاس تحت عناوين مختلف انجام شده است.
گفتني است مدير كل بنياد مازندران هر هفته با حضور در يكي از شهرهاياستان از خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران بستري در بيمارستان و منزل عيادت كرده و مسائل آنان در زمينه هاي خدمات رساني پيگيري مي كند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 19آذر 96، کدمطلب:20171210094705550، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین