پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۰۶۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس: مقرر شد مبلغ ۲۰۰ تومان از مشترکین گاز و ۱۰۰ تومان از مشترکین برق برای بیمه آتش‌سوزی دریافت شود.

شعارسال:سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس: مقرر شد مبلغ ۲۰۰ تومان از مشترکین گاز و ۱۰۰ تومان از مشترکین برق برای بیمه آتش‌سوزی دریافت شود.

محمد مهدی مفتح با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات اظهار داشت: بررسی جزییات لایحه بودجه ۹۷ پیشنهادی دولت در بخش درآمدی در کمیسیون ادامه دارد و چند تبصره از آن مطالعه و تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بند‌ها (هـ)، (و)، (ح)، (ز) و (ط) تبرصه ۶ از ماده واحده لایحه بودجه سال ۹۷ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: 0/27 درصد از ۹ درصد مالیات برارزش افزوده به ورزش اختصاص پیدا کرد.

وی اظهارداشت: همچنین مالیات بردرآمد کارکنان دولت ۱۰ درصد محاسبه شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد مبلغ ۲۰۰ تومان از مشترکین گاز و ۱۰۰ تومان از مشترکین برق برای بیمه آتش سوزی دریافت شود. این ارقام برای مشترکین شهری درنظر گرفته و مقرر شد مشترکین روستایی نصف این مبالغ را جهت بیمه آتش سوزی پرداخت کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ،تاریخ انتشار4دی96،کدخبر: 655093،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین