پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دولت تدبیر و امید به دنبال تامین سلامت مردم است، افزود: مردم باید مطمئن شوند که مسوولان در خصوص سلامت و امنیت غذایی جامعه حساس هستند.

شعار سال: سعید شبستری در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با تاکید بر لزوم سامان‌دهی و ممنوعیت تخلیه فاضلاب توسط لجن کش ها در محل های نامناسب تاکید کرد و گفت: باید نسبت به مکان یابی مناسب در این خصوص اقدام و به زودی محل های مورد نظر برای تخلیه فاضلاب لجن کش ها اعلام شود.

وی با اشاره به امکان آلودگی آب های سطحی که در مزارع استفاده می شود، ادامه داد: ضروری است فاضلاب های خروجی شهرها سامان‌دهی شوند و فرمانداران و دستگاه های مربوطه موظف به پیگیری این موضوع هستند.

شبستری اظهار کرد: آلوده کردن آب های سطحی توسط افراد حقیقی یا حقوقی ممنوع بوده و دستگاه های مربوطه باید با جدیت این موضوع را پیگیری و برخورد قانونی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به امکان آلودگی آب های سطحی یکی از شهرستان های استان تاکید کرد: سه دستگاه جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و محیط زیست از یک محل واحد نمونه گیری و کیفیت آب چاه ها و پساب شهری آن شهرستان را مورد بررسی قرار داده و جداگانه نتایج خود را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: سلامت مردم برای ما بسیار مهم و با اهمیت بوده و در این خصوص نباید کوتاهی صورت گیرد.

شبستری با تاکید بر عرضه محصولات سالم غذایی به بازار گفت: ضروری است محصول سالم از سوی سازمان جهادکشاورزی استان معرفی شود تا مردم و سازمان ها برای خرید این محصولات اقدام کنند.

وی همچنین سامان‌دهی کشتارگاه‌ها به ویژه فاضلاب خروجی آنها، جمع‌آوری فروشندگان دوره‌گرد مواد غذایی، سامان‌دهی وضعیت میادین دام، تره‌بار و بازارهای هفتگی را برای تامین سلامت شهروندان لازم دانست.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته ازخبرگزاری دیار آذربایجان، تاریخ انتشار: پنج شنبه 15 بهمن 1394 کدمطلب : 21922، www.diyareazarbaijan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین