پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
فرماندار شهرستان ازنا گفت: در صورت حمایت‌های لازم و برطرف کردن مشکلات زیرساختی، ظرفیت‌های گردشگری شهرستان ازنا قابلیت ایجاد اشتغال برای جوانان را دارد.

شعارسال: فرماندار شهرستان ازنا گفت: در صورت حمایت‌های لازم و برطرف کردن مشکلات زیرساختی، ظرفیت‌های گردشگری شهرستان ازنا قابلیت ایجاد اشتغال برای جوانان را دارد.

محمد محمدی نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ازنا اظهار داشت: اشترانکوه یکی از مناطق گردشگری در شهرستان و استان لرستان محسوب می‌شود و با حوادث تلخ کوهنوردان در اشترانکوه تصمیماتی مصوب شد و مقرر گردید میراث فرهنگی در مورد این موضوع مطالعه کند.

وی افزود: با مطالعه بر روی مناطق گردشگری می‌توانیم مشکلات آن را مرتفع کنیم و چند نقطه در منطقه اشترانکوه داریم مثل درتخت و دربند و قلعه رستم و کمندان که محل رجوع گردشگران است و بانک سرمایه جهانی 6 میلیارد در دربند هزینه کرده است.

فرماندار با اشاره مشکل زمین‌های گردشگری در دربند عنوان کرد: در دربند سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته است که بحث وقف پیش آمده است که طی آن جاده ازنا به اصفهان بسته شد.

وی گریزی به مشکلات دیگر گردشگری در منطقه زد و بیان کرد: در روستاهای گردشگری سرداب‌هایی وجود دارد که هیچ گونه خدمات دهی در آن منطقه وجود ندارد مثل مسافر خانه و خانه و کاشانه نیست لذا برخی‌ها در خواست داده‌اند که باغ‌های خود را به خونه باغ تبدیل کنند که جهاد کشاورزی اجازه نداده است.

محمدی نژاد عنوان کرد: کمندان دارای دره‌ای است که به علت جاری شدن آب از زیر آن یک طبیعت زیبا را مانند تونل برفی خلق می‌کرده که در بهار و تابستان یکی از مناطق گردشگری شلوغ در شهرستان به وجود آورده است.

وی با اشاره به وضعیت آنتن دهی ضعیف در منطقه خاطر نشان کرد: مناطق گردشگری از جمله کمندان دارای آنتن دهی تلفن همراه است که در سال گذشته به علت آنتن دهی ضعیف امداد رسانی در حادثه ریزش کوه منجر به فوت یک نفر شد.

فرماندار ازنا تصریح کرد: باید یک پایگاه ثابت امداد رسانی در منطقه باشد و همچنین مشکل دیگر نداشتن تجهیزات امداد رسانی است که شهرستان در زمان حادثه اشترانکوه 4 سونداژ در اختیار داشت که بعد از چند روز 40 سونداژ از هیئت کوهنوردی و دیگر قسمت‌ها دست ما رسید که در یک روز 6 نفر از مفقودان را پیدا کردیم.

محمدی نژاد با اشاره به اعتراض مردم به وضعیت بد جاده ازنا شازند اظهار داشت: جاده ازنا و شازند با پیگیری‌های خوب نماینده شهرستان در حال اجراست و نباید از این دست اتفاقات در شهرستان اتفاق بیافتد که دشمنان از این بحث سو استفاده کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9 دی 1396، کدخبر: 1614992، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین