پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۳۰۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
فرماندار دیر استان بوشهر گفت: در برخی از مناطق این شهرستان آنتن دهی نامناسب تلفن های همراه اول و ایرانسل برای مردم مشکل ساز شده است.

شعار سال: فرماندار دیر استان بوشهر گفت: در برخی از مناطق این شهرستان آنتن دهی نامناسب تلفن های همراه اول و ایرانسل برای مردم مشکل ساز شده است.

حمزه اعتماد روز یکشنبه در جلسه حل مشکلات ارتباطی شهرستان با مدیران مخابرات، فناوری اطلاعات و پست بانک استان بوشهر افزود: برخی از مناطق شهری به توسعه شبکه تلفن ثابت و افزایش شماره تلفن نیاز دارند.

وی اضافه کرد: پوشش نداشتن آنتن دهی همراه اول و ایرانسل در روستای تنگ خوش از مشکلات مردم است.فرمانداردیر بیان کرد: افزایش پهنای باند اینترنت، توسعه فیبر نوری شهری و اتصال مخابرات شهر دوراهک به این شبکه نیاز مردم و کاربران این شهرستان است.
وی در ارتباط با فعال نبودن شش دفتر خدمات روستایی در این شهرستان گفت: از 13 دفتر خدماتی روستایی موجود در این شهرستان فقط هفت دفتر فعال هستند و مابقی تعطیل است که باید در این ارتباط چاره اندیشی شود.اعتماد افزود: تعمیر ساختمان اداره پست و خرید تجهیزات برای آن از نیازهای این اداره است و برق پست بانک ها تجاری محسوب می شود که برای آنان هزینه زیادی دارد.
صفدر صالح کار بخشدار مرکزی دیر گفت: روستای جبرانیبه اینترنت و تلفن ثابت و ایرانسل نیاز دارد و روستای الی شمالی و جنوبی آنتن دهی خوبی ندارند و مردم گلایه مند هستند.بخشدار بردخون گفت: در بخش بردخون پست بانک ها موجودی مردم را دریافت می کنند اما در قبال آن هیچ خدماتی نمی دهند.علی اخلاقی افزود: در برخی از مناطق بردخون توسعه شبکه تلفن ثابت انجام نشده است و مردم کابل های تلفن را روی منازل خود عبور می دهند.وی گفت: پست بردخون با سابقه زیاد فاقد تابلو است که این در شان منطقه نیست.
بخشدار بردخون اضافه کرد: در جاده های بردخون از سمت روستای کناری تلفن همراه خط و آنتن دهی ندارد.مدیر کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان بوشهر گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده از محل طرح خدمات اجباری روستایی در ذئ مرحله بیش از 500 روستای استان بوشهر تحت پوشش سرویس اینترنت قرار می گیرند.علی سملیان افزود: از 31 روستای شهرستان دیر 28روستا دارای پوشش INDOOR هستند و روستاییان می توانند با خریداری مودم از این سرویس پرسرعت اینترنت استفاده کنند.
وی گفت: در استان بوشهر سه هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری کار شده و 405 روستا از خدمات اینترنتی برخوردارهستند.مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: در شهرستان دیر هرچند میزان افزایش باند نیاز باشد انجام خواهیم داد.حمیدرضا بحرانی افزود: برای توسعه و سرمایه گذاری زیرساخت های مخابرات اولویت بندی توسط مدیران ضروری است.
وی ضریب نفوذ تلفن همراه در شهرستان دیر را 97.5 درصد اعلام کرد و گفت: در شهرستان حرکت خوبی انجام گرفته است و برای افزایش پهنای باند مشکلی نداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبربان، تاریخ -، کد مطلب: 18493552: www.khabarban.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین