پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
خبر های ارسالی از اهالی شهرک مسکن مهر شهید نژادرضایی اسلام آبادغرب حاکی از این است که؛ مردم این منطقه با مشکل آنتن دهی ضعیف تلفن همراه و مشکل اینترنت مواجه هستند.
شعارسال: طبق خبر های ارسالی از اهالی شهرک مسکن مهر شهید نژادرضایی اسلام آبادغرب، مردم این منطقه با مشکل آنتن دهی ضعیف تلفن همراه و مشکل اینترنت مواجه هستند.

به غیر از گزارشات متعدد مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه مسکونی، یکی از شهروندان در گزارش ارسالی به انحصاری بودن اینترنت مخابرات در این منطقه اشاره نموده است که خبرنگار ما آن را پیگیری نموده است.

اکبر حاصلی رییس مخابرات اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر اظهار داشت: برای ضعیف بودن آنتن دهی خطوط تلفن همراه اول ما در حال پیگیری هستیم که دکل ارتباطی که از قبل برای پوشش این منطقه پیش بینی و نصب شده، تقویت شود.

وی در خصوص مشکلات اینترنت گفت: شرکت مخابرات اینترنت هیچ منطقه ای را انحصاری فقط برای خود قرار نداده است و در شهرستان شرکت های متعددی جهت اشتراک اینترنت شهروندان فعالیت می نمایند، اما در منطقه مسکن مهر با توجه به اینکه از زیرساخت فیبر نوری استفاده شده است، فعلا" فقط امکان اشتراک اینترنت مخابرات فراهم می باشد.

مهندس حاصلی خاطرنشان کرد: اگر مشکل اینترنت شهروندان ساکن در این منطقه مربوط به پورت ADSl مخابرات باشد، با بررسی کارشناسان حتما" پورت جدیدی به آن خط اختصاص داده می شود و اگر باز هم مشکل حل نشود، جهت رفاه حال شهروندان و رضایت ایشان تعویض شماره صورت خواهد گرفت و از خطوط ADSL سرخود به ایشان اختصاص خواهیم داد که از سرعت بالاتری برخوردارند نیاز به رانژه کردن خط نیز ندارند.

وی اضافه نمود: امکان این خدمات رسانی فقط در این منطقه که زیرساخت فیبر نوری را دارد، فراهم است.

با توجه به اینکه بعد از همراه اول، ایرانسل و رایتل از اپراتور های پرمخاطب شهرستان هستند، اسلام آبادخبر جهت تنویر افکار عمومی و دریافت توضیحات مسئولین ذیربط، موضوع فوق الذکر را پیگیری خواهد کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد، تاریخ انتشار: 20 آبان 1395، کدخبر: 295843، www.eslamabadkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین