پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هنجارشکنی برخی در قالب تقاضاهای معیشتی پذیرفته نیست و سبب رنجش و آزردگی خاطر مردم شده است.

شعارسال: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هنجارشکنی برخی در قالب تقاضاهای معیشتی پذیرفته نیست و سبب رنجش و آزردگی خاطر مردم شده است.

هادی هاشمیان در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، اظهار کرد: هنجارشکنی برخی در قالب تقاضاهای معیشتی پذیرفته نیست و سبب رنجش و آزردگی خاطر مردم شده است.

هاشمیان افزود: دشمنانی که چهار دهه در عرصه‌های مختلف ناکام مانده‌اند امروز هم بیکار ننشسته‌ و منتظر صید ماهی از آبی که خود گل‌آلود کرده‌اند، هستند.

وی با تأکید بر این‌که مردم ما همچنان هوشیارند و اجازه سوءاستفاده به هنجارشکنان را نمی‌دهند از خانواده‌ها خواست: هوشیار و مراقب باشند تا دروغ‌پردازی‌هایی که با استفاده از اتفاقات چند روز اخیر شکل می‌گیرد، آرامش آن‌ها را بر هم نزند.

این مقام ارشد قضایی استان از گردانندگان کانال‌های تلگرامی و رسانه‌های استانی هم خواست، مراقب باشند ناخواسته، آب به آسیاب دشمن نریزند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 4187434، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
الان دقیقا جامعه ما به حالتی در اوده که هرکی از راه رسید با یه شعار معشتی میتونه رای مردم رو بگیره وبعد از روی کار اومدن به طور کل فراموش کنه همه چیو
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین