پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: ۳۲ نفر از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران و گذشت شاکیان از زندان در استان گلستان آزاد شدند.
شعار سال: رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: ۳۲ نفر از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران و گذشت شاکیان از زندان در استان گلستان آزاد شدند.

هادی هاشمیان  در جلسه ستاد دیه استان با اشاره به کمک خیران به زندانیان جرائم غیرعمد در گلستان اظهار داشت: 32 نفر از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران و گذشت شاکیان از زندان در استان گلستان آزاد شدند.

وی افزود: شعبه شورای حل اختلاف ستاد دیه نیز از امسال فعال شده است و امیدواریم با تلاش‌های اعضای این شعبه‌، بستر آزادی تعداد بیشتری از زندانیان  جرائم غیرعمد فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان همچنین از تلاش برای مشارکت بیشتر خیران برای آزادی زندانیان دیون مالی گفت و افزود: امیدواریم خیران در سنت نیکوی وقف، نیت آزادی زندانیان را نیز مدنظر قرار دهند.

هاشمیان افزود: اگر ظرفیت وقف هم به کمک ستاد دیه بیاید می‌توانیم سالانه به آزادی بسیاری از افرادی که ناخواسته یا به دلیل شرایط، گرفتار زندان شده‌اند، کمک کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان هم گفت: به منظور استفاده حداکثری از کمک های خیران برای آزادی زندانیان امسال بنا داریم در همه شهرستان‌های استان، جشن گلریزان برگزار کنیم.

وی با تاکید بر این که ماندن در زندان، بیشترین آسیب را متوجه خانواده زندانیان می‌کند، افزود: خوشبختانه در سال های اخیر با تلاش های صورت گرفته، نگاه مردم به مقوله‌ی زندان تغییر کرده و آنان هم به این نتیجه رسیده‌اند که زندان تنها جای افرادی است که جان، مال و ناموس مردم را تهدید می‌کنند.

هاشمیان به تلاش دستگاه قضایی استان برای کاهش تعداد زندانیان هم اشاره کرد و گفت: پارسال قضات ما در محاکم بیش از 3 هزار و 200 رای جایگزین زندان صادر کردند که در نوع خود حرکت کم نظیری بود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان اظهار کرد: پارسال با کمک ستاد دیه 388 نفر از زندان آزاد شدند و 7 محکوم به قصاص هم با گذشت اولیای دم به زندگی دوباره برگشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1711670 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
این ازاد شدن زندانی های غیر عمد خیلی اقام شیرین و دل نشینه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین