پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
رئیس کل دادگستری گلستان از قضات خواست: در صدور قرار‌های منتهی به بازداشت دقت کنند.

شعار سالهادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان در جلسه امروز که با حضور کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب گرگان و قصات برگزار شد گفت: قضات در صدور قرارهای منتهی به بازداشت دقت کنند و از فرستادن افراد جز در موارد ضروری به زندان خودداری کنند .

هادی هاشمیان افزود : قضات مراقب باشند افراد با وجود داشتن وثیقه یا کفیل روانه زندان نشوند.

هاشمیان دادسراها را پیشانی دستگاه قضا خواند و افزود : کیفیت تحقیقات در پرونده ها و نحوه ی برخورد با مردم روی نگرش و تلقی آنان از مجموعه دستگاه قضایی تاثیرگذار است.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد و گفت : فراگیر شدن ابلاغ الکترونیک یکی از برنامه های جدی دادگستری استان است و باید قضات نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند .

هاشمیان از کارکنان قضایی و اداری داسرای مرکز استان هم خواست : با دادستان جدید برای پیشبرد اهداف و برنامه های قوه قضاییه همکاری کنند .

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان هم در این جلسه با بیان اینکه که کیفیت رسیدگی ها که مهم ترین خواسته مردم از دستگاه قضایی است، تقویت تحقیقات و واحد اجرای احکام از مهم ترین برنامه های کاری خود اعلام کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری طبرستان 24 ، تاریخ انتشار 11اسفند 96، کدمطلب: 3170، www.tabarestan24.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
واقعا اگر این نگرش ها در سزمان قوه قشاییه جا بیفته خیلی خیلی زودتر اعتماد مردم چندین برابر میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین