پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۰۱۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
پس از تغییرات ایجاد شده در اعضای هیات مدیره شرکت مارگارین، اصغر میر مرتضوی به عنوان رییس هیات مدیره برگزیده شد.

شعار سال: پس از تغییرات ایجاد شده در اعضای هیات مدیره شرکت مارگارین، اصغر میر مرتضوی به عنوان رییس هیات مدیره برگزیده شد.

 شرکت سهامی عام مارگارین یکی از بزرگترین و در عین حال قدیمی ترین شرکت صنعت روغن نباتی به شمار می رود که تغییرات مدیریتی دراین شرکت می تواند تاثیراتی را بر کل صنعت روغن نباتی کشور داشته باشد.
بنا بر این گزارش پس از تغییرات انجام شده در ترکیب اعضای هیات مدیره حسین نیکخواه ابیانه، امیررضا امامی آل آقا، اصغر میر مرتضوی، جعفر بیرالوند و شهاب الدین شمس به عنوان اعضای هیات مدیره مشغول به کار شدند.
همچنین اصغر میر مرتضوی از چهره های با سابقه و خوشنام صنعت روغن نباتی که از بنیانگذاران انجمن صنفی صنایع روغن نباتی نیز به شمار می رود به عنوان رییس هیات مدیره و جعفر بیرالوند نیز به عنوان نائب رییس و مدیرعامل شرکت مارگارین انتخاب شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری فود پرس ، تاریخ انتشار 26آذر96، کدمطلب:17b4c8a1576c42578b25fd530b04f125، www.foodpress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین