پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
استاندار گیلان گفت:ما باید بدانیم انقلابمان و کشورمان متعلق به مردم به خصوص جوانان است و باید نارسایی ها را با هم از بین ببریم و هیچ کسی خارج از مرزها دلش برای ما نمی‌سوزد.

شعارسال: استاندار گیلان گفت:ما باید بدانیم انقلابمان و کشورمان متعلق به مردم به خصوص جوانان است و باید نارسایی ها را با هم از بین ببریم و هیچ کسی خارج از مرزها دلش برای ما نمی‌سوزد.

دکتر مصطفی سالاری در مراسم روز رشت که با حضور نخبگان و مدیران این شهر برگزار شد،گفت: شهر رشت را به عنوان اولین‌ها می شناسند که افتخارات بسیاری را در کارنامه خود دارد. کارنامه درخشان شهر رشت و افتخارآفرینی در گذشته نباید سبب شود که ما در گذشته باقی بمانیم و به جای حرکت رو به جلو درجا بزنیم.

وی ادامه داد: مهمتر از همه این شاخص ها فرهنگ و تمدن مردم رشت است که از گذشته تاکنون به عنوان شهری فرهنگمدار در تاریخ کشور به ثبت رسیده است.

سالاری، همچنین خطاب به مردم گیلان و رشت و جوانان این شهر، گفت: اگر کسی‌ انتقاد کرد مبنی بر از بین رفتن شکوه و عظمت ما نیست. ما مسئولین باید در بین مردم و پاسخگوی مردم باشیم و باید در اتاقمان به روی مردم باز باشد.

وی متذکر شد: مسئولین باید در بین مردم باشند و درد مردم را حس کنند و اگر ما درست عمل کنیم باعث افتخار ملت و نزدیکی‌ مردم و جوانان به انقلاب می‌شویم و بد عمل کردن مسئولین باعث خدشه وارد شدن به بدنه این انقلاب است.

استاندار گیلان اضافه کرد: در سال های انقلاب جوانان این مرز و بوم به جنگ رفتند و جنگ را هدایت کردند و در جنگ پست‌های کلیدی داشتند، ولی اکنون ما از به کارگیری جوانان در پست های مدیریتی واهمه داریم و کمتر به جوانان اعتماد می کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: من همه جوانان را انقلابی می بینم و نباید در انقلابی بودن افراد و جوانان سلیقه‌ای برخورد کنیم. جوانان ما بلااستثناء انقلاب و اهداف آن را دوست دارند.

استاندار گیلان تاکید کرد: تفکیک کردن و انقلابی و غیر انقلابی دانستن جوانان کار اشتباهی است و من هیچ جوان غیر انقلابی نمی بینم، زیرا مبنای انقلاب ما و شما نیستیم.

سالاری اضافه کرد: صاحب کار ما مردم هستند و ما حقوق بگیر مردم هستیم و نباید خودمان را جدا از مردم ببینیم. ما مسئولین در هر رتبه و مقامی که باشیم هیچ شکوه و عظمتی نداریم، چون خدمتگزار مردم هستیم. متاسفانه اعتماد نکردن به مردم سبب بی‌ اعتمادی آنان به مسئولین شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد: بنده از همه رسانه ها و تریبون‌ها می‌خواهم که به گلایه مردم خطاب به شخص بنده و دیگر مسئولان توجه کنند و گلایه جوانان را به گوش ما برسانند، زیرا ما باید به جوانان اجازه دهیم تا حرف بزنند.

وی اضافه کرد: مشکلات اشتغال و تورم و بیکاری تنها مشکل مردم نیست. ما باید پای درد و دل معترضان و جوانان و مردم بنشینیم و برای حل مشکلات برنامه ریزی کنیم.

سالاری متذکر شد: بنده به عنوان جوان‌ترین استاندار در کشور توقعاتی از جوانان دارم و می دانم که جوانان نیز حتما توقعاتی از بنده دارند لذا از جوانان فرهنگمدار گیلان می خواهم در هر اقدامی که می‌کنند، منافع ملی و منافع نظام را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: از مسئولین استانی که حقوق بگیر مردم هستند نیز می خواهم بیش از گذشته پاسخگو باشند، زیرا بسیاری از نارضایتی های مردم به خاطر بد عمل کردن مسئولین است و باید بدانیم حتی کارشکنی یک نفر هم در بین مسئولین باعث به بیراهه رفتن یک جامعه خواهد شد.

استاندار گیلان تاکید کرد: وظیفه ما در قبال مردم بسیار سنگین است و صیانت از منافع ملی‌ تنها با مشارکت جوانان امکان پذیر است و نباید کاری کنیم که جوانان ما مجبور شوند طوری نظرات خود را مطرح کنند که بیگانگان سوء استفاده کنند. ما باید مشکلات را در بین خودمان حل کنیم.

وی ادامه داد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا دلسوز ما نبوده و قطعا به دنبال دست یافتن به اهداف خود در کشور ما هستند لذا ما باید بدانیم انقلابمان، کشورمان، استانمان و شهرمان متعلق به تمام مردم به خصوص جوانان است و ما باید نارسایی ها را با هم از بین ببریم و هیچ کسی خارج از مرزهای ایران دلش برای ما نمی‌سوزد.

سالاری یادآور شد: از مردمی که در چارچوب قانون اعتراض خود را مطرح کردند و از نیروی انتظامی‌ که کنار مردم بودند و از مردم که دیگران را به آرامش دعوت کردند و مانع از خسارت به اموال عمومی‌ شدند، تشکر می‌کنم و باز هم از مردم تقاضا دارم که گلایه مندی خود را بدون نزاع با ما در میان بگذارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرفوری، تاریخ انتشار: 13 دی 1396، کدخبر: 249590، www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین