پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
همسر و مشاور رئیس اداره روحانیت اسلامی در ایالت داغستان روسیه بطور رسمی برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری مارس ۲۰۱۸ روسیه ثبت نام کرد.

شعار سال: به نقل از دیلی صباح، «آینا گامزاتووا» همسر و مشاور «احمد عبداللایف» رئیس اداره روحانیت اسلامی در ایالت داغستان روسیه به طور رسمی نام خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مارس ۲۰۱۸ روسیه و رقابت با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور کنونی این کشور ثبت کرد.

گزارش می شود که آینا گامزاتووا مدارک لازم برای ثبت نام خود در این رقابت ها را روز یکم ژانویه به کمیته مرکزی انتخابات روسیه ارائه کرد.

بدین ترتیب، آینا گامزاتووا که عضو اتحادیه روزنامه نگاران روسیه و سردبیر مجله جمهوری اسلام است، نخستین زن مسلمانی است که تا به امروز به عنوان یک نامزد در انتخابات ریاست جمهوری روسیه رقابت می کند.

سایر نامزدهای رقیب ولادیمیر پوتین در انتخابات آتی روسیه عبارتند از: «ولادیمیر ژیرینووسکی» سیاستمدار کهنه کار و بسیار محافظه کار روسیه؛ «پاول گرودینین» نامزد حزب کمونیست و «کسنیا سابچاک» سوسیالیست سابق و روزنامه نگار لیبرال کنونی.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 14 دی 96، کد مطلب: 4190812: www.mehrnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین