پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۴۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
سخنگوی سازمان خصوصی سازی گفت: مبلغ ۴۰ تا ۸۰ هزار تومانی که مشمولان در دوره قبل به عنوان سود سهام عدالت دریافت کرده اند، از اصل سهام آنها کسر شده است.

شعارسال:سخنگوی سازمان خصوصی سازی گفت: مبلغ ۴۰ تا ۸۰ هزار تومانی که مشمولان در دوره قبل به عنوان سود سهام عدالت دریافت کرده اند، از اصل سهام آنها کسر شده است.

جعفر سبحانی درباره کسر مبلغ سود دریافت شده دوره قبل از سود امسال مشمولان سهام عدالت گفت: برای حفظ عدالت آن دسته از مشمولان که در دوره قبل مبلغی بین 40 تا 80 هزار تومان دریافت کرده اند باید این مبلغ را در اصل سهامشان محاسبه کنند که این کار را سازمان خصوصی سازی انجام داده و این مبلغ از اصل سهامشان کسر خواهد شد.

سخنگوی سازمان خصوصی سازی افزود: تماس هایی از طرف مردم داشته ایم که در آنها عنوان شده بود مشمولانی هستند که این مبلغ را دریافت نکرده اند اما از اصل سهامشان کسر شده است که ما آن را رد کرده و اعلام می کنیم در تمامی مواردی که به این سازمان ارجاع شده است این مبلغ به حساب مشمولان واریز شده بوده و مشمولان آن را فراموش کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما وی گفت: امروز دیگر امکان راستی آزمایی پرداخت 40 تا 80 هزار تومان به حساب مشمولان وجود ندارد اما در سالهای گذشته ما چندین هزار بار این واریز را استعلام کرده ایم و تا به امروز حتی یک مورد هم عدم پرداخت دیده نشده است، لذا از مشمولان تقاضا داریم قبل از اعلام عدم وصول به دقت حساب خود را چک کنند.

این گزارش می‌افزاید: کسر مبلغ 40 یا 80 هزار تومانی سود پرداخت شده در سالهای گذشته، این روزها در حالی از اصل دارایی و سود سهام عدالت برخی مشمولان انجام شده است که بنا بر اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی ارزش سهام عدالت مشمولان این روزها 2.5 برابر شده است. بنابراین کاهش 40 یا 80 هزار تومانی از اصل سهام عدالت مشمولان به معنای این است که این دسته از مشولان بین 100 تا 200 هزار تومان از دارایی و سود آن را از دست داده اند که این موضوع با عدالتی که قرار است سهام عدالت بوجود آورد سازگاری ندارد.

همچنین بنا بر اظهارات متولیان اقتصادی در زمان تخصیص سود 40 یا 80 هزار تومانی به مشمولان این اقدام بر اساس مصوبات قانونی انجام شده است، بنابراین کسر این مبلغ از اصل دارایی مشمولان نیز جای ترید و بحث دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف ، تاریخ انتشار23دی96،کدخبر: 3961023183 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین