پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۴۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
مدیرعامل صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز عیدی 43 هزار مستمری بگیر تحت پوشش این صندوق همزمان با حقوق بهمن ماه خبر داد.

شعارسال: محمدرضا رستمی درباره زمان واریز عیدی مستمری بگیران تحت پوشش این صندوق اظهار کرد: 43 هزار مستمری بگیر تحت پوشش ما عیدی خود را همزمان با حقوق بهمن‌ماه خود دریافت می‌کنند.

وی درباره میزان این عیدی گفت: سال گذشته میزان عیدی واریزی به طور میانگین 300 هزار تومان بود که برای امسال نیز بر حسب میزان حقوق دریافتی افراد متفاوت است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار نفر تحت پوشش این صندوق هستند و 43 هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند اما از آنجایی که این صندوق نوپاست هنوز بازنشسته‌ای نداریم و اولین گروه بیمه پردازان صندوق در سال 99 بازنشسته می‌شوند.

رستمی با اشاره به قانون جدید بازنشستگی پیش از موعد در این صندوق نیز گفت: یک فرد بیمه شده صندوق با رسیدن به سن 65 سالگی و با سابقه پرداخت 15 سال حق بیمه می‌تواند بازنشسته شود اما طبق قانون جدید پیش از موعد یک فرد با 70 سال سن و 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه می تواند از امکان بازنشستگی استفاده کند.

وی افزود: تا کنون 3000 پرونده بازنشستگی پیش از موعد بررسی و نهایی شده و 6500 پرونده دیگر در دست اقدام است.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار:27 دی 1396، کدخبر: 96102614306 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین