پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ ۲۵ درصد تسهیلات توسعه اشتغال روستایی خبر داد و گفت: معتقدیم که وام ایجاد اشتغال نمی کند.

شعارسال: معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ ۲۵ درصد تسهیلات توسعه اشتغال روستایی خبر داد و گفت: معتقدیم که وام ایجاد اشتغال نمی کند.

عیسی منصوری امروز شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار طرح در سامانه کارا در سراسر کشور ثبت شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۵ درصد تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ابلاغ شده است و ملاک ارزیابی آن میزان اشتغال ایجادی است.

منصوری اظهار داشت: با توجه به اینکه طیفی از وام ها با نرخ سود متفاوت داریم اما معتقدیم که وام ایجاد اشتغال نمی کند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در بحث پرداخت وام مقداری نظام بروکراسی زمان خود را می طلبد.

وی با یادآوری اینکه تاکنون ۲۵ درصد تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ابلاغ شده است و ملاک ارزیابی آن میزان اشتغال ایجادی است، گفت: حدود ۲ هفته قبل کار آموزش کارآفرینان را آغاز کردیم و استان کرمانشاه اولین استانی بود که به صورت ویدئو کنفرانس این کار صورت گرفت.

منصوری گفت: ما در سال جاری و سال آینده ۳ نوع تسهیلات بانکی را در سطح استانها در اختیار داریم که ذیل سر فصل رونق، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی قابل پرداخت است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 30 دی 1396، کدخبر: 4204581، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین