پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۴۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
ورود سامانه جدید بارشی و موج جدید گرد و غبار به ایران پروازهای امروز شنبه را با مشکلاتی در برنامه ریزی مواجه کرده است.

شعارسال: طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها تعداد قابل توجهی از پروازهای امروز به مقصد فرودگاه‌های غربی و جنوب غربی کشور به دلیل گرد و غبار متوقف شده است.

از صبح امروز تقریبا تمامی پروازهای فرودگاه‌های اهواز و آبادان در استان خوزستان باطل شده‌اند و تا عصر امروز مشخص نیست که چه تعداد از پروازها قابل انجام خواهند بود.

تعدادی از هواپیماهایی که به مقصد این دو شهر پرواز کرده بودند دقایقی پس از بلند شدن از زمین به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی مجبور به بازگشت به مبدا شدند.

در کنار خوزستان پروازهای سنندج و ایلام نیز به دلیل گرد و غبار و پایین بودن سطح دید افقی خلبان‌ها متوقف شده‌اند. از این‌رو شرکت فرودگاه‌ها تعدادی از پروازهای این فرودگاه‌ها را یا باطل اعلام کرده یا انجام آنها را به آینده موکول کرده است.

تعدادی از پروازهای فرودگاه شهرکرد نیز که برای صبح امروز برنامه ریزی شده بودند باطل شده‌اند.

در بسیاری از این شهرها پیش بینی شده که شرایط جوی تا پایان ساعتی شب نیز ادامه داشته باشد و از این‌رو احتمال لغو تعداد زیادی از پروازهای این فرودگاه‌ها وجود خواهد داشت.

فرودگاه مهرآباد نیز از مسافرانی که برای پرواز به شهرهای غربی و جنوب غربی کشور بلیط دارند خواسته پیش از عزیمت به فرودگاه شرایط دقیق فرودگاه مقصد و امکان پذیر بودن پرواز خود را بررسی کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری ایرلاین پرس، تاریخ انتشار:30 دی  1396، کدخبر: 36971،www.airlinepress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین