پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
رئیس‌جمهور ترکیه با انتقاد از درخواست آمریکا مبنی بر اینکه زمان و وسعت عملیات نظامی خود را در شمال سوریه محدود و مشخص کند، گفت: خود آمریکا تا کی می‌خواهد در عراق و افغانستان بماند؟!
شعارسال: به نقل از شبکه خبری راشاتودی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در مراسمی در آنکارا اعلام کرد: عملیات عفرین زمانی به پایان می‌رسد که این عملیات همانند عملیات "سپر فرات" بتواند به اهدافش دست یابد.

وی ادامه داد: آمریکا می‌گوید این عملیات نباید بسیار طولانی شود اما من این سوال را از آمریکا می‌پرسم، خودت تا چه زمانی در عراق و افغانستان خواهی ماند؟ آیا زمان حضورت به پایان نرسیده است؟

اردوغان اضافه کرد: کاملا آشکار است که ما هیچ مشکلی با شهروندان کردمان نداریم و مساله وجود یک کریدور کردی نیست بلکه هدف اصلی این عملیات کمک به ایمنی و آسایش مردم سوریه و همچنین یکپارچگی سرزمینی این کشور در کنار تامین امنیت ملی ترکیه است.

همچنین رئیس‌جمهور ترکیه در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: آنکارا حتی یک گام به عقب در عملیاتش علیه یگان‌های مدافع خلق در عفرین سوریه برنخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما مصمم هستیم و هرگز عقب‌نشینی نخواهیم کرد. ما در این باره با دوستان روسی خود گفت‌وگو کرده و به یک توافق رسیده‌ایم.

او تاکید کرد: ترکیه قصد اشغال جایی را ندارد. ما تنها یک هدف داریم و آن به دست آوردن و پیروزی قلب‌هاست!


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار:3 بهمن 1396، کدخبر: ۵۰۴۱۰۲،www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین