پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد که طرح جدید ترافیک تهران با طرح ترافیک قدیم تفاوت عمده‌ای ندارد.

شعار سالرئیس پلیس پایتخت اعلام کرد که طرح جدید ترافیک تهران با طرح ترافیک قدیم تفاوت عمده‌ای ندارد.

 سردار حسین رحیمی در حاشیه همایش یک روزه همسران و خانواده‌های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اجرای طرح امنیت و آرامش تهران، اظهار کرد: این طرح که مرحله نخست آن شب گذشته اجرا شد به طور مرتب در تمامی بخش‌ها و مناطق تهران ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رویکرد پلیس سیاست پیش دستانه است، گفت: رویکرد ما این نیست که به دنبال حادثه برویم. البته ممکن است حادثه‌ای هم رخ دهد که ما حتما آن را پیگیری می‌کنیم. اما ما به دنبال انجام اقدامات پیش دستانه هستیم تا بتوانیم پیش از وقوع جرم با آن برخورد کنیم. در سرقت مسلحانه روز گذشته نیز پیش از ارتکاب جرم کشف شد که از اقدامات پیش دستانه پلیس است، ماموران ما از حدود دو ماه قبل این افراد را رصد می‌کردند و خوشبختانه موفق شدند تا پیش از وقوع جرم با آن برخورد کنند.

تنها پلیس به شهرداری تهران اجازه داده است تا 20 هزار طرح روزانه بیشتر فروش داشته باشد

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال ایسنا درباره سرانجام طرح جدید ترافیک پایتخت و نظر صریح پلیس در این باره گفت: آنچه که به شما می‌توانم بگویم این است که طرح جدید ترافیک با طرح قدیم تفاوت عمده‌ای ندارد و تنها پلیس به شهرداری تهران اجازه داده است تا 20 هزار طرح روزانه بیشتر فروش داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم نبود تفاوت عمده در طرح جدید ثبت نام برای طرح ترافیک آغاز نشده است، گفت: این موضوع را دوستان شهرداری باید جواب بدهند اما آنچه که شهرداری مد نظر داشت این بود که پول طرح ترافیک را از قبل نگیرند بلکه در همان روز مبلغ ورود به طرح ترافیک پرداخت شود.

رحیمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره ناآرامی‌های اخیر در تهران اظهار کرد: برای اولین بار پس از انقلاب بود که با تدبیر، مردم داری و خویشتن داری موفق شدیم تا تجمعات را با کمترین هزینه جمع کنیم.

رییس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی دیگر درباره خبری که تحت عنوان حمله به ساختمان شهرداری مطرح شد، گفت: موضوع اینطور نبود. در این حادثه تنها یک شیشه شکست و خسارات جزئی تنها به چند اشیاء در ساختمان وارد شد.

رحیمی درباره عوارض مصرف مخدر گل نیز اظهار کرد: اینکه در قوانین مربوط به اعدام قاچاقچیان تغییراتی ایجاد شده است ما ناراحت نیستیم اما معتقدیم که باید مجازات جایگزین به تناسب جرم و بررسی تخریبی که برای خانواده‌ها ایجاد می‌کند در نظر گرفته شود. قانون جدید باید همه موارد را در بر بگیرد و در زمینه مواد روانگردان نیز که روز به روز انواع مختلفی از آن ایجاد می‌شود توجه داشته باشد.

در پایان این همایش عنوان شد که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ 2480 جانباز، 1005 شهید و مفقودالاثر و 306 آزاده را در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تقدیم کشور کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 3بهمن 96، کدمطلب:96110301615، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین