پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی با شعار «مدیریت جهادی، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت» با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این همایش در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

شعار سالچهارمین همایش ملی مدیریت جهادی که با شعار «مدیریت جهادی، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت» و با حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین جمعی از مسئولان کشوری و لشگری در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این همایش از عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از گروه فولاد مبارکه اصفهان به لحاظ تخصص، تعهد و تلاش‌های مجدانه وی در تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد تولید و رونق اقتصادی قدردانی شد. در حاشیه این همایش، عزیز قنواتی با اشاره به همت مدیران جهادی و نخبگان دلسوز صنعت در پیشبرد اهداف متعالی کشور و گروه فولاد مبارکه اصفهان به اقدام‌ها و فعالیت‌های جهادی این شرکت در تحقق برنامه‌های چشم‌انداز توسعه کشور و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت فولاد امیرکبیر به‌عنوان یکی از مجموعه شرکت‌های گروه فولاد مبارکه اصفهان در شهرستان کاشان واقع شده که تولید ورق‌های گالوانیزه با شاخص‌های کیفی و برابر سفارش مشتری با مزیت نرخ و کیفیت مناسب تولید می‌کند.

قنواتی به اهتمام جدی مدیریت و کارکنان دلسوز این شرکت در تکمیل و افزایش ظرفیت اسمی تولید در این شرکت اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی درست و اقدام‌های کارشناسی انجام شده در این شرکت توانستیم تاکنون به همه اهداف خود دست پیدا کنیم. این مدیر برتر جهادی کشور با اشاره به تولید محصولات ارزش‌آفرین، خاطرنشان کرد: تولید محصولات این شرکت با توسعه و روند افزایشی روبه‌رو بوده و در امسال تاکنون سود این شرکت به رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رسیده است. مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان در ادامه این گفت‌وگو به تشریح فعالیت‌های شرکت اشاره کرد و گفت: فولاد امیرکبیر کاشان سال گذشته با تولید ۵۰۰ هزار تن محصول به‌گونه‌ای حرکت کرد که هر ۴ خط تولید آن موفق به ثبت رکورد شد. این موفقیت در حالی است که امسال نیز ۲۰ درصد رشد در تولید و ۵۰ درصد رشد در افزایش سودآوری را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

نگاهی صادراتی با تامین نیاز داخل

قنواتی به حفظ و گسترش سهم بازار داخل و خارج محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان هم‌اکنون فروش ماهانه ۱۲هزار تن ورق گالوانیزه را در برنامه خود

دارد. وی در ادامه با اشاره به اهداف صادراتی این واحد فولادسازی، عنوان کرد: علاوه بر حفظ سهمیه، افزایش رویکرد صادراتی با توجه به بالا بودن کیفیت نسبت به دیگر رقبا و شرایط تحویل محصول از دیگر اهداف این مجموعه به‌شمار می‌رود. مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ادامه با اعلام این مهم که هم‌اکنون تاجران عراقی که پیش از این نیازهای خود را از ترکیه تامین می‌کردند، اشتیاق زیادی برای خرید محصولات این شرکت نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: چشم‌انداز صادراتی بسیار خوبی پیش روی شرکت قرار دارد که این مهم آینده‌ای روشن و درخشان را برای این مجموعه نوید می‌دهد.

افزایش ۳۰۰ هزار تنی محصولات فولاد امیرکبیر

قنواتی، مدیر برتر جهادی کشور در سال ۹۶ در ادامه از اقدام‌های این شرکت در پیشبرد اهداف تولید خود خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت و نرخ مناسب محصولات این شرکت و اقبال مشتریان داخلی و خارجی در خرید محصولات گروه فولاد مبارکه، محصولات شرکت فولاد امیرکبیر به‌عنوان یک برند معتبر عرضه می‌شود. مدیر برتر جهادی سال ۹۶ در ادامه با اشاره به اقدام‌های توسعه‌ای که شرکت فولاد امیرکبیر برای خود در نظر گرفته، گفت: درحال‌حاضر ۱۴۰هزار تن ورق گالوانیزه در این مجموعه تولید می‌شود. همچنین طرح توسعه این شرکت برای افزایش ظرفیت تولید تا ۳۰۰ هزار تن را با جدیت دنبال می‌کنیم. گفتنی است شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان در اسفند ۱۳۷۴ با هدف تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم مداوم، تاسیس و در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید. این شرکت در زمینی به مساحت ۷۲ هکتار در ۱۴ کیلومتری شرق شهرستان کاشان واقع شده است. محصولات شرکت فولاد امیرکبیرکاشان درحال‌حاضر، ورق گالوانیزه با کیفیت تجاری و کششی، ورق فولادی نورد سردشده با کیفیت سخت و ورق نورد سرد و آنیل‌شده با کیفیت تجاری و کششی عمیق است. ظرفیت کلی تولید محصولات فولادی این شرکت درحال‌حاضر ۵۴۰ هزار تن در سال بوده که شامل ۱۴۰هزار تن کلاف، ورق گالوانیزه، مقاطع سینوسی و ذوزنقه، ۲۵۰هزار تن ورق نورد سرد شده و ۱۵۰هزار تن ورق آنیل روغنی

است. در راستای برنامه‌های طرح و توسعه و به‌منظور تکمیل چرخه تولید محصولات تخت فولادی، طرح ساخت کارخانه‌های نورد گرم، گالوانیزه ضخیم و رنگی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

شایان ذکر است مهندس قنواتی در سال ۱۳۹۴ نیز موفق یه عنوان مدیر برتر جهادی شده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری ماین نیوز ، تاریخ انتشار 2بهمن 96، کدمطلب:42455، www.minews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین