پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در استانداری مازندران برگزار شد

شعارسال : مرضیه گرد معاون وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که در استانداری برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است و تا کنون مردم نقش ویژه ای در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش داشتند.

وی با اشاره به ضرورت اجرای قانون شوراها، افزود: نقش 17 دستگاه و مردم در قانون شوراها قید شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: استان مازندران یکی از استان‌های برتر در توسعه مدارس دولتی و غیردولتی است و مردم این دیار نقش مهم و اثرگذار در توسعه مدارس داشتند.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های آموزش پرورش در کشور توسط رییس جمهور در وزارت آموزش و پرورش، افزود: به‌مناسبت دهه فجر پروزه های آموزش و پرورش در استان مازندران نیز افتتاح می‌شود.

معاون دفتر برنامه‌ريزی و بودجه استانداری مازندران نیز گفت: 161 مدرسه بلا استفاده در مازندران وجود دارد و از اعتبارات تخصیص داده شده استفاده بهینه در آموزش و پرورش نمی شود.

وی افزود: نباید خیرین مدرسه جدید در مناطقی که زیر ساخت ندارد بسازند و برای احداث مدارس باید از استان تصمیم گیری شود

ایرج ولی پور تصریح کرد: در سال 95 طبق الگوی تخصیص اعتبار معاونت برنامه ریزی هر چه سهم آموزش و پرورش از اعتبارات استانی باشد پرداخت خواهیم کرد.

وی افزود: در سال گذشته 10 درصد از پروژه های عمرانی آموزش و پرورش را متوقف کردیم تا برخی از مدارس نیمه کاره با سرعت بیشتری تکمیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز بیان کرد: نقش آموزش و پرورش در جامعه نقش بی بدیلی است و همه مردم و دولت تدبیر و امید به حل مشکلات این سازمان اعتقاد ویژه دارند.

وی افزود: هر گونه هزینه در آموزش و پرورش دارایی و ثروت محسوب می‌شود و همه مردم رضایتمندی خوبی از آموزش و پرورش دارند.

با اشاره به اینکه 465 دبیر دوره متوسطه به دوران ابتدایی منتقل شدند، تصریح کرد: باید نسبت به کارایی آنها در دوره ابتدایی اقدام شود و اگر نیازمند آموزش هستند آموزش های لازم صورت گیرد.

وی افزود: باید برای مجریان و مسئولان شهر ساز و کاری تعریف شود تا همه با تمام توان برای حل مشکلات آموزش و پرورش به پای کار بیایند.

یونسی اظهار کرد: سهم استانی آموزش و پرورش با توجه به شاخص هایی که مدیریت وبرنامه‌ریزی دارد مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه در توزیع امکانات پراکندگی دانش‌آموزان در نظر گرفته شود، افزود: برای کمک به وضعیت بهداشتی و ورزش دانش آموزان می‌توان از سهم بهداشت و درمان و اداره کل ورزش و جوانان کاسته و به آموزش و پرورش افزوده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی " ساری شهر شادی " ، تاریخ انتشار چهارشنبه 21 بهمن 1394 کد مطلب : 1058 : www.sarishahreshadi.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین