پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: کلیدی‌ترین نشانه تکریم عدم دخالت در امور فرهنگیان و دادن اختیار تصمیم‌گیری و ارائه آموزش و پرورش به خود فرهنگیان است که در مورد سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند.
شعار سال: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: کلیدی‌ترین نشانه تکریم عدم دخالت در امور فرهنگیان و دادن اختیار تصمیم‌گیری و ارائه آموزش و پرورش به خود فرهنگیان است که در مورد سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند.

رضوان حکیم‌زاده در مراسم گرامیداشت مقام معلم در اردوگاه دانش‌آموزی بادله با بیان اینکه مازندران باسوادترین استان کشور است، اظهار کرد: مازندران در جذب نوآموزان و دانش‌آموزان، میانگین مدرک تحصیلی معلمان، کاهش نرخ تکرار پایه و پوشش تحصیلی جزو استان‌های نخست کشور در آموزش ابتدایی است.

وی با اشاره به اینکه تکریم گفتاری و رفتاری داریم، افزود: کلیدی‌ترین نشانه تکریم عدم دخالت در امور فرهنگیان و دادن اختیار تصمیم‌گیری و ارائه آموزش و پرورش به خود فرهنگیان است که در مورد سرنوشت خود تصمیم‌گیری کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها دست کمک ما را که به طرف‌شان دراز شده بپذیرند و در کنار آموزش پرورش بایستند، یکی از مصادیق این تصمیم‌گیری احترام گذاشتن به تصمیمات فرهنگیان است که وزارت آموزش و پرورش با یک پشتوانه علمی اتخاذ می‌کند، به‌طور مثال حذف آزمون آسیب‌رسان پایه هفتم، منطبق بر هیچ اصول تربیتی نبود.

این مسؤول بیان کرد: همانطور که مهندسان، پزشکان و دیگر اصناف خودشان تصمیم می‌گیرند، اجازه بدهند فرهنگیان هم به خودشان تکیه کنند.

حکیم‌زاده عنوان کرد: حق معلمان است که در رابطه با امور تعلیم و تربیت تصمیم‌گیری کنند و حق آموزش و پرورش به‌عنوان عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری است که متشکل از نخبگان تعلیم و تربیت منطبق با اصول علم تربیت است، تصمیمی را به صلاح این مرز و بوم اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه وقتش رسیده دست از سر مدارس برداریم، گفت: باید مدارس را به مدیران واگذار کنیم و این تغییر در نگرش را بپذیریم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش با شهامت و جسارت تمام پیگیری می‌کند تا کودکی کودکان‌مان را به رسمیت بشناسیم و وقت آن رسیده از تجاوز به سرزمین‌های کودکان‌مان دست برداریم.

این مسؤول تأکید کرد: نوجوانان ما نباید قربانی تصمیم‌گیری و آینه آرزوهای ما شوند و آنها را مقایسه کرده و برچسب بزنیم و جدای‌شان کنیم؛ این قانون تاکنون جواب نداده و نظام‌های پیشرو که دانش‌آموزان را سرمایه خود می‌دانند، این کار را نمی‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970222000689 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
چیزی که تا الان فرهنگیان به خواب هم ندیدنش...
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین