پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر قیمت خرده فروشی مبنای اخذ مالیات دخانیات قرار گیرد ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع حاصل از آن نصیب کشور می شود.

شعارسال: حسینعلی شهریاری با بیان اینکه چند سال گذشته در قوانین دائمی تصویب کردیم که سالانه 10 درصد مالیات دخانیات افزایش یابد، گفت: اگر این قانون اجرا می شد در حال حاضر اجرای آن از صد در صد گذشته بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه دولتمردان هرگز توجهی به اجرای قوانین حوزه دخانیات نداشتند.

وی با انتقاد اینکه برخی دولتمردان به بهانه قاچاق دخانیات از افزایش مالیات دخانیات جلوگیری می کنند، ادامه داد: منافع برخی با این اقدام به خطر می افتد؛ قاچاق با کولبری تفاوت دارد و دست های پشت پرده به صورت کانتینری اقدام به قاچاق دخانیات می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه اگر قیمت خرده فروشی مبنای اخذ مالیات دخانیات قرار گیرد تا 12 هزار میلیارد تومان منابع مالی تامین می شود، گفت: اما متاسفانه مالیات بر قیمت درب کارخانه ملاک تعیین مالیات قرار می گیرد؛ انتظار داریم امسال اتفاق خوبی در بودجه بیفتد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان در تلاش برای ملاک قرار گرفتن مالیات بر خرده فروشی است که امید است این موضوع تحقق یابد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، مصرف دخانیات را در افزایش بیماری های غیرواگیر موثر دانست و با انتقاد از عدم اجرای قانون مبارزه با دخانیات، گفت: بر اساس این قانون عرضه قلیان در اماکن عمومی ممنوع است اما در نتیجه بی توجهی به اجرای آن جوانان به جای روی آوردن به سمت تفریحات سالم وقت خود را در قلیان سراها می گذرانند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، انتقاد از اینکه در برخی از مراکز عرضه قلیان به مواد روانگردان به تنباکو افزوده می شود، تصریح کرد: ترکیب تنباکوها حاوی اسانس‌های سرطان زا و بسیار خطرناک است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن 1396 ، کدخبر: 368505 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین