پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج از کشف مقادیر زیادی سلاح جنگی از جمله آرپی‌جی، نارنجک، انواع اسلحه از قبیل کلاشینکف و ژ3 به همراه فشنگ و بی‌سیم مخابراتی از داخل یک خانه باغ در این شهرستان خبر داد.

شعارسال:   روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، سجاد افشارمنش از کشف مقادیر زیادی سلاح جنگی از جمله آرپی‌جی، نارنجک، انواع اسلحه از قبیل کلاشینکف و ژ3 به همراه فشنگ و بی‌سیم مخابراتی از داخل یک خانه باغ در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان محل دپوی محموله سنگین سلاح و مهمات مورد شناسایی قرار گرفت و با دستور قضائی ضربه به باند مذکور در دستور کار قرار گرفت.

این مقام قضائی تاکید کرد: با رصد شبانه‌روزی خوشبختانه اشرافیت اطلاعاتی خوبی در منطقه وجود دارد و دادستانی همواره از اقدامات دستگاه‌های مختلف امنیتی، اطلاعاتی وانتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه حمایت کرده است.

کشف بیش از یک تن و 240 کیلوگرم مواد مخدر

دادستان قلعه گنج با هشدار به اینکه ضربه به باندهای کلان مواد مخدر در دستور کار دادستانی قرار دارد، تصریح کرد: طی چند روز گذشته بالغ بر یک تن و 240 کیلوگرم از انواع مواد مخدر از جمله حشیش و تریاک در این شهرستان کشف شده است.

افشارمنش بیان کرد: طی چند عملیات جداگانه مسلحانه که طی چند روز گذشته انجام شده در مجموع چهار نفر از اعضای باندهای قاچاق موادمخدر دستگیر و همچنین دو دستگاه خودرو به همراه دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف و ضبط شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 13 بهمن 1396، کدخبر: 343470، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین