پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس با بیان اینکه در جریان سفر چهارم دولت به مازندران وعده وزیر نیرو به مردم بابل محقق نشد، گفت: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران توان حل مشکلات آبی این استان را ندارد.

شعارسال: حسین نیازآذری با اشاره به پروژه آب رسانی به شهرهای گروه الف شامل شهرستانهای بابل، بابلسر و فریدون کنار گفت: پروژه انتقال آب از سد البرز برای تامین آب شرب این شهرها از شهر بابل آغاز شده و وزیر نیرو در سفر چهارم دولت به مازندران به مردم بابل وعده داد که عملیات اجرایی تصفیه خانه آب بابل که تا پایان خردادماه شروع شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کناردر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی رغم پیگیری های انجام شده وعده ها محقق نشده و مدیران استانی از جمله مدیر عامل آب منطقه ای و مدیر عامل آب و فاضلاب شهری مازندران به فرافکنی پرداختند، افزود: در شرایط فعلی تقریبا یک سوم شهر بابل آب نداردو باعث ایجاد یک شرایط بحرانی در این شهر شده است.

وی با بیان اینکه به همراه فرماندار مشکلات آب مازندران را به وزیر نیرو منعکس کرده و برای حل مشکل آب رسانی به مردم بابل درخواست جلسه ای اضطراری کردم و همچنین به رایزنی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور پرداختم، تصریح کرد: متاسفانه مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران دغدغه ای برای تامین آب مردم نداشته و در حقیقت باید گفت که این کار در توانش نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه در قانون بودجه سال 92 کمیسیون تلفیق 39 میلیارد و 700 میلیون تومان برای حل مشکل آب شهرهای گروه الف در نظر گرفته است، ادامه داد:در لایحه دولت تنها 11 میلیارد و 700 تومان در نظر گرفته شده بود که نمایندگان با توجه به حساسیت پروژه مقدار آن را افزایش دادند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بیان اینکه مردم بابل در فصل تابستان دچار مشکل شده اند، تاکید کرد: در حال حاضر هم از نظر کمی و هم کیفی در بابل دچار مشکل هستیم بنابراین لازم است هر چه زودتر به مشکل مردم رسیدگی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار خبر 7 تیر 1392، کدمطلب: 229958 ، www.icana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین