پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
با اتمام عمليات اجرائي چندين پروژه شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي در سطح شهرهاي مختلف استان بزودي بهره برداري از آنها آغاز ميشود .

شعار سال: دكتر فخاريمدير عامل شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي  با اعلام اين مطلب گفت : در چند ساله گذشته اهتمام ويژه اي به مطالعات و اجراي طرحهاي آب اعم از احداث مخازن , اصلاح و بازسازي و توسعه شبكه ها و خطوط انتقال و از طرف ديگر تامين آب دراز مدت شهرهاي تحت پوشش مبذول شده است . همچنين بمنظور سالم سازي محيط زيست و جلوگيري از آلودگي آبهاي زيرزميني و بالا بردن سطح بهداشت عمومي مطالعات طرحهاي جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب و به تبع آن احداث تصفيه خانه هاي فاضلاب در سطح وسيع صورت گرفته است .

مدير عامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي در ادامه گفت : اين شركت هم اينك در بيش از11 شهر استان اجراي توسعه شبكه هاي جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب را ارائه و در 8 شهر استان نيز تصفيه خانه فاضلاب در دست احداث بوده و سه باب تصفيه خانه نيز به بهره برداري رسيده اند .

وي در ادامه با اشاره با اينكه كارهاي اجرايي احداث تصفيه خانه فاضلاب شهر هاي مرند و جلفا در چند ماهه آتي اتمام خواهد شد افزود :با تلاش مجموعه پرسنل شركت كارهاي اجرايي تصفيه خانه هاي فاضلاب در شهر هاي مرند و جلفا اتمام يافته و بزودي شاهد بهره برداري از آنها خواهيم بود .

دكتر فخاري در ادامه گفت : براي پروژه فاضلاب شهر مرند بيش از 67800 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است و با بهره برداري از آن امكان تصفيه بهداشتي فاضلاب بيش از 140000 نفر در فاز اول ممكن خواهد شد . همچنين براي اجراي تصفيه خانه فاضلاب شهر جلفا نيز بيش از 20000 ميليون ريال هزينه شده است .

وي در ادامه افزود :با عنايت به قطع آب هاي ناشي از تركيدگي خطوط انتقال آب زرينه رود و بروز مشكلات عديده براي شهروندان محترم كلان شهر تبريز در سالهاي اخير با امعان نظر مسئولين محترم استاني و تلاش هاي انجام شده ده حلقه چاه جديد براي تامين آب اضطراري از 20 حلقه پيش بيني در مواقع بحراني مطالعه وحفر وتجهيز شده است و انشاا... با مساعدت استاندار محترم و معاونت محترم عمراني استانداري و با پادار شدن اعتبارات مورد نياز برآورد شده و تكميل الباقي پروژه در آينده معضل خاصي مشتركين عزيز نخواهند داشت .

مدير عامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي در ادامه افزود :با توجه به اهميت اجراي طرحهاي احداث مخازن ذخيره آب , اين شركت نسبت به ساخت مخازن در شهرهاي مختلف اقدام نموده است كه تعدادي از اين مخازن با ظرفيت هاي مختلف از جمله در شهر هاي تبريز ,آذرشهر ,ملكان ,جلفا ,وايقان و شند آباد در مجموع به ظرفيت 20000متر مكعب آماده بهره برداريست .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایتشرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، تاریخ انتشار جمعه 26 مهر 1394، کد مطلب: -: www. abfa-azarbaijan.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
واقعا برای کلان شهر ها پروژه هایی مثل تامین اب وبرق باید زودتر اجرایی بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین