پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: طرح خط انتقال آب زرینه‌رود به تبریز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: عبادالله عبداللهی در بازدید از روند اجرای این طرح اظهار کرد: مخزن‌های انتقال این خط توان تامین آب ۷۲ ساعته کلان‌شهر تبریز را برای شرایط خاص و مواقع قطعی آب دارد که جهادگران خاتم به‌طور شبانه‌روزی در تلاش برای اتمام این طرح مهم ملی هستند. وی افزود: این خط انتقال آب از طرح‌های پدافند غیرعامل کشور است که می‌تواند در مواقع قطعی آب یا موارد فوریتی ۷۲ساعت از آب شهروندان تبریزی را به راحتی تامین کند. سردار عبداللهی طول خط این طرح انتقال آب را ۱۴۵ کیلومتر اعلام کرد که تاکنون ۱۳۵ کیلومتر آن تمام شده و ۱۰ کیلومتر باقی مانده نیز تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: آب این خط انتقال توسط دو مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی و ۱۰۰ هزار مترمکعبی تامین می‌شود که مخزن ۱۰۰هزار مکعبی آن به پایان رسیده و کار ساخت مخزن ۱۰هزار مترمکعبی آن نیز در حال اجراست که تا پایان سال ۱۳۹۸ و شاید زودتر از آن به بهره بهره‌برداری برسد. سردار عبداللهی با اشاره به اینکه مخازن این خط آب توان ذخیره ۱۶۰میلیون مترمکعب در ثانیه را دارد، اضافه کرد: همه تجهیزات و شیرآلات این خط آماده شده و دارای سیستم هوشمند است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 16 مهر97، شماره: 3449349


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین